۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۰۴۴
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

آمریکا حامی تروریسم است/ انتظار مردم ایران فریاد سر دادن دولت علیه مقامات آمریکا است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برابر دسیسه‌های دشمن باید هوشیار باشیم گفت: آمریکا که خود حامی تروریسم است و مردم ایران انتظار دارند دولت فریاد بلند علیه مقامات آمریکا سر دهد.
نماینده بیرجند

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی صبح امروز در جمع مردم روزه‌دار بیرجند در محل هیئت حسینی اظهار داشت: روحیه بیگانه‌ستیزی و دشمن‌ستیزی در میان تروریسم رواج یافته و منافقان در ارتباط‌گیری با کفار سبقت می‌گیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا یک استکبار جهانی در شعارهای مبارزه با تروریسم است و عمل کردن حق و باطل را با هم دارد افزود: اسرائیل ساخته استکبار غرب و محلی برای مغلطه در خاورمیانه است که خوش‌بینی در برابر اسرائیل صحیح نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش با ترور زنان و مردان در یمن و بحرین از سوی عربستان و آل‌سعود حمایت می‌شود و داعش مورد حمایت تروریسم است.

عبادی بیان اینکه ایران روش‌های تروریستی گذشته استعمارگران را فراموش نکرده است اظهار داشت: آمریکا حامی تروریسم بوده و ایادی تحت حمایت او در یمن، سوریه و عراق بیمارستان‌ها خانه‌ها را بمباران کرده و مردمان بیگانه را به خاک و خون و زنان را به اسارت می‌برند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مستکبران کارهای زشت خود را با دروغگویی انجام و ظاهر آن را خوب جلوه و فریب‌کاری دشمن تنها مربوط به امروز نبوده بلکه در طول تاریخ فتنه‌های زیادی برای جهان اسلام صورت گرفته بود.

عبادی با بیان اینکه در برابر دسیسه دشمن باید هوشیار باشیم افزود: نباید فریب خنده‌های آمریکا را بخوریم بلکه باید حق را از باطل جدا کرده و انتظار مردم ایران فریاد زدن مقامات دولت علیه آمریکا است.

وی با بیان اینکه ادبیات سران آمریکا و انگلیس بسیار نرم و با این نوع ادبیات نوعی مردم را فریب می‌دهند اظهار داشت: آمریکا کشور ایران را حامی تروریسم دانسته و یکی از ویژگی‌های جریان باطل جنگ روانی دشمن بوده که با ایجاد اختلاف اندازی بین حق و باطل شک و شبهه ایجاد کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل و آمریکا آدم‌کش بوده و با این جریان می‌خواهند چهره اقدامات خود را به خوبی نشان دهد گفت: آمریکا غافل از این است که مردم ایران چهره شوم آمریکا برایشان همواره نمایان بوده و فریب او را نمی‌خورند.

عبادی با بیان اینکه آمریکا یک استکبار جهانی در شعارهای مبارزه با تروریسم است و عمل کردن به حق و باطل را باهم دارد افزود: آنچه که به نفع مردم است، جریان حق بوده و باقی خواهد ماند و مهم این است که انسان با بصیرت و آگاه در این جریان حق را از باطل تشخیص دهد.

وی با بیان اینکه شعار تروریسم غیرصادقانه عمل کردن است اظهار داشت: راستگویی و امانتداری از ویژگی‌های جریان حق بوده و انسان‌های باطل در جریان حق و باطل مشکل دارند.

عبادی با بیان اینکه آمریکا حقوق بشر را رعایت نکرده و تنها به حرف زدن در این مورد تکیه دارد افزود: فریادهای بلند آمریکا مبنی بر حقوق بشر گوش همه را کر کرده است و این فریادها تنها در حد حرف است./922/101/ب3

ارسال نظرات