۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۳۵۷۴۲

خراسان جنوبی در روز صحنه‌ای دیگر از تجلی حضور بی نظیر مردم را به نمایش گذاشت

خراسان جنوبی امروز صحنه‌ای دیگر از تجلی حضور بی نظیر مردم را به نمایش گذاشت تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین که مظلومانه و غریبانه فلسطین را به صحنه دلاوری و رشادت تبدیل کرده‌اند اعلام کنند و به دنیا بگویند که تا آزادی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی در کنار این ملت مظلوم می‌مانند.
راهپیمایی روز قدس استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، مردم ظلم ستیز شهرستان بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی  و همچنین 11 شهرستان این استان  ندای الله اکبر و مرگ براسرائیل سردادند وحمایت همه جانبه خود را ازمسلمان ستم دیده فلسطین مظلوم اعلام کردند.

 

امروز مردم مسلمان و روزه دار سراسرکشور به ویژه مردم همیشه درصحنه خراسان جنوبی بار دیگر به ندای امام خمینی (ره) ورهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در این هوای گرم  زن ومرد، پیرو جوان وکودک همه به خیابان ها آمدند تا بگویند این اسرائیل جنایتکار  به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

 

خراسان جنوبی امروز صحنه‌ای دیگر از تجلی حضور بی نظیر مردم  را به نمایش گذاشت تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین که مظلومانه و غریبانه فلسطین را به صحنه دلاوری و رشادت تبدیل کرده‌اند اعلام کنند و به دنیا بگویند که تا آزادی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی در کنار این ملت مظلوم می‌مانند.

 

مردم شهید پرور خراسان جنوبی از ابتدای آغاز این مراسم شعارهای یک صدا و کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» سر دادند و به مسیرهای تعیین شده مراسم ادامه دادند./922/101/ب3

ارسال نظرات