۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۲۷۵
به همت مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی؛

کارگاه تخصصی در حوزه زن و خانواده برگزار می شود

مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی با هدف ارتقای سطح آگاهی اساتید در حوزه مسائل زن و خانواده، کارگاه تخصصی در حوزه زن و خانواده را برگزار می کند.
خانواده با نشاط

خانم رضایی، مدیر مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی با مشارکت دفتر مطالعات زنان قم گارگاه های تخصصی در حوزه زن و خانواده را برگزار می کند.
 

وی به شرایط ثبت نام اشاره کرد و گفت: حوزویان و دانشجویان، سطح سه و چهار حوزه علمیه یا ارشد و دکترای دانشگاه همراه با توانمندی در امر تبلیغ می توانند در این طرح شرکت کنند. چهاردهم تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام است.
 

ایجاد توانایی در پاسخ به شبهات در حوزه مباحث زنان
رضایی ابراز کرد: ارتقای سطح آگاهی اساتید در حوزه مسائل زن و خانواده، تربیت نیروی کارآمد در حوزه زن و خانواده و ایجاد توانایی در پاسخ به شبهات در حوزه مباحث زنان با تأکید بر منابع اسلامی از جمله اهداف این مؤسسه است.

 

وی با اشاره به این که از اساتید برجسته و تراز اول کشوری و متخصص استفاده می شود، افزود: این دوره جامع  یکساله به صورت فصلی و متشکل از چهار کارگاه سه روزه است.
 

مدیر مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی با اشاره به این که نوزدهم تیرماه، نخستین کارگاه شروع می شود، گفت: کلاس ها در سالن اجتماعات مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) برگزار می شود.
 

مدیر مرکز تخصصی زن و خانواده مدرسه علمیه اسلام شناسی، یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38535848 تماس بگیرند. به این امید آن که مرکز تخصصی زن و خانواده در مشهد بتواند گام های سودمندی را در این زمینه بردارد./302/1309/ب1

ارسال نظرات