۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۸۵۷

ماهنامه سنجاقک در صد و سی و ششمین ایستگاه

خبرگزاری رسا ـ شماره 136 ماهنامه سنجاقک از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم منتشر و روانه بازار شد.
سنجاقک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صد و سی و ششمین شماره ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه تیر‌ماه 1395 منتشر شد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «دعا»، «بهترین»، «ماهی کوچولو/ موج دریا»، «مداد»، «قصه من و مورچه»، «چادر»، «پاپا، دو تا پا»، «سرگرمی»، «میوه ها»، «ب کوچولو»، «خرگوشک ها»، «شعر»، «جوجه»، «این پسر و آن پسر»، «بازی در حوض پارک»، «شیر»، «هوف، هوف!» و «لالایی سنجاب».

 

سنجاقک ماهنامه‌ای است که برای خردسالان تهیه شده است. این مجله برای جنبه‌های آموزشی، سرگرمی، افزایش مهارت‌های علمی، کسب اطلاعات و تقویت قدرت تجسم و تخیل خردسالان مفید باشد.

 

در بخشی از این ماهنامه  ذیل موضوع بهترین آمده است: «بابا می گوید: او بهترین پدر برای بچه ها بود. مامان می گویدک او همسر دلسوز و مهربانی برای حضرت فاطمه سلام الله علیها بود. برادرم می گوید: او با پیامبر صلی الله علیه و آله مثل برادر بود. پدربزرگم می گوید: او برای یتیم ها مثل پدر بود. همسایه مان می گوید: او به آدم های فقیر خیلی کمک می کرد. عمویم می گوید: او شجاع و قهرمان بود.

 

همه از خوبی های او می گویند؛ او که در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا شهید شد. راستی! چرا این بهترین انسان را در مسجد شهید کردند؟ می دانی درباره چه می گویم؟ او امام علی علیه السلام است. می توانی درباره او از بزرگترها بپرسی».

 

در ذیل بخش دیگری از این ماهنامه با عنوان این پسر و آن پسر می‌خوانیم: «این پسر به دوستش گفت: بیا در درس خواندن بهت کمک کنم. اما دوستش با عصبانیت داد زد: لازم نکرده. من خودم همه چیز را بلدم! این پسر گفت: عصبانی نشو. من فقط خواستم کمکت کنم. این پسر می توانست به خاطر این که درسش خوب است، مغرور باشد؛ اما پسر متواضع و فروتنی است.

 

آن پسر سوار دوچرخه اش شد و با غرور در کوچه می رفت. برای دوستانش زبان در می آورد و می گفت: دلتون بسوزه. من دوچرخه نو دارم، شما ندارید! دوستانش به خاطر غرور او ناراحت شدند و تصمیم گرفتند با او بازی نکنند».

 

شماره 136 ماهنامه فرهنگی آموزشی خردسالان ایران با عنوان  سنجاقک به مدیر مسؤولی محمد حسنی از سوی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ویژه تیر‌ماه 1395 در 36 صفحه به قیمت 2500 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات