۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۳۹۳۶۸
با پیام آیت الله سبحانی؛

دومین اجلاس سراسری عفاف، عزت، عشق به کار خود پایان داد

آیین پایانی دومین اجلاس سراسری عفاف، عزت، عشق با قرائت پیام حضرت آیت الله سبحانی برگزار شد.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دومین اجلاس سراسری فعالان عرصه عفاف وحجاب با عنوان «عفاف، عزت، عشق» عصر امروز با قرائت پیام حضرت آیت الله سبحانی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

 

در این مراسم که در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن ارائه گزارش نشست های تخصصی 12 گانه اجلاس، از صاحبان محصولات و فعالیت های برتر در حوزه عفاف و حجاب تجلیل شد.

 

همچنین پیام حضرت آیت الله سبحانی، از مراجع عظام تقلید قرائت شد. در بخشی از این پیام امده است: «...آفرینش زن با پاکدامنی و عفت آمیخته است اما اگر شرایط جامعه دگرگون شود و رسانه ها و سایر عوامل برای فساد بسیج شوند، عفت او هم خدشه دار می شود. حجاب برای زن محدودیت نیست، مصونیت از ابتذال است».

 

این پیام می افزاید: «اختلاط زن و مرد، مبدأ گناهان دیگر و بی حجابی، مقدمه سایر مفاسد است. به پدیدآورندگان این همایش، تبریک گفته از خداوند یاری آنان را در این آرمان مقدس خواهانم».

 

گفتنی است اجلاس سالانه عفاف، عزت، عشق 30 و 31 تیرماه با حضور مؤسسات و فعالان فرهنگی عرصه عفاف و حجاب کشور، مسؤولان، صاحب نظران و هنرمندان این عرصه به همت جبهه فرهنگی عفاف و حجاب در مشهدالرضا(ع) برگزار شد./202/930/ب1

ارسال نظرات