۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۴۰۰۵۸
امام جمعه فردوس در اجتماع مردم این شهرستان :

استاندار خراسان جنوبی برای شهرستان فردوس فرمانداری بومی انتخاب کند

امام جمعه فردوس با اشاره به این که حق استاندار است که فرمانداران را تغییر دهد اما اخلاق‌مداری در جامعه اسلامی حکم می‌کرد تا این کار با مشورت دیگر مسؤولان استانی انجام شود گفت: استاندار خراسان جنوبی برای شهرستان فردوس فرمانداری بومی انتخاب کند.
امام جمعه فردوس

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در جمع مردم با انتقاد از عزل و نصبهای اخیر در استان و مشورت نکردن با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه تاکید کرد: اگر چه این حق استاندار است که فرمانداران را تغییر دهد اما اخلاق‌مداری در جامعه اسلامی حکم می‌کرد تا این کار با مشورت دیگر مسئولان استانی انجام شود.

وی افزود: نباید نماینده ما در مجلس در خیابان با خبر شود که فرمانداری تغییر کرده و یا با ارسال یک پیامک و بدون حضور مسئولان محلی فرماندار را برکنار شود.

امام جمعه فردوس گفت: با تمام این مسائل ما از استاندار انتطار داریم برای شهرستان فردوس فرمانداری بومی و آشنا به مشکلات انتخاب کند.

وی با اشاره به حقوقهای نجومی تصریح کرد: این گونه مسائل دل مردم را به درد آورد و بر اساس فرمایشان رهبر باید پرداختهای اضافی به بیت المال مسلمین برگردد.

بابایی با بیان اینکه در زمان استاندار سابق جلسات غیرفرهنگی مانند تجلیل از علم برگزار می‌شد تاکید کرد: امیدواریم دیگر شاهد چنین جلساتی در استان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در ابتدا قول داد گزارش کارش را در صد روز اول خدمت دولت به مردم ارائه کند گفت: اکنون که هزار و صد روز از خدمت دولت می‌گذرد هنوز جاده مواصلاتی ما به سمت مرکز استان دو طرفه و در حد یک جاده روستایی است، بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان فردوس تعطیل شده و بیکاری بیداد می‌کند.

امام جمعه فردوس اظهار امیدواری کرد در مدت باقی مانده از عمر دولت نگاه ویژه‌ای به فردوس شود./922/101/ب3

ارسال نظرات