۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۴۰۹۲۲
استاد حوزه و دانشگاه:

مسؤولان نسبت به ولنگاری در دانشگاه ها و جامعه بی خیال نباشند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دغدغه‌های رهبر انقلاب درباره ولنگاری فرهنگی در دانشگاه و جامعه، گفت: نمی‌دانم چرا برخی مسؤولان نسبت به ولنگاری در دانشگاه و برگزاری کنسرت و اردوهای مختلط در دانشگاه بی‌خیال هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی‌اصغر قائمی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر قائمی پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق علیه الاسلام در بوشهر با اشاره به کشتار بی رحمانه  داعش و نسبت دادن آن به اسلام گفت: کشورهای غربی داعش را ایجاد کرده‌اند که به دنیا بگویند اسلام این است، اسلام یعنی داعش و از جهتی پول، رسانه، ماهواره، فضای مجازی را در اختیار آنها قرار داده‌اند.

کارشناس مذهبی رادیو معارف تأکید کرد: اسلام واقعی از این وحشی گری‌ها و رفتارهای داعش نفرت، اسلام سرتاسر مهربانی است و چون آنها اقتدار و قدرت واقعی اسلام را دیده‌اند داعش را برای مقابله با اسلام ناب محمدی ایجاد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و کفار مأیوس هستند که ما را از بیرون شکست دهند و ما ترس از درون داریم که شکست بخوریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: ما در برجام همه چیز را دادیم ولی هیچ‌چیزی را نگرفتیم، هیچ تحریمی لغو نشده است.

کارشناس مذهبی رادیو معارف اظهار داشت: برجام هیچ نعمتی نبود و مردم هم می‌دانستند و باورشان شد، امروز نعمت، نعمت ولایت است و باید با تبعت از ولایت این نعمت را شکرگزاری کنیم.

حجت‌الاسلام قائمی با توجه به اینکه اگر فرهنگ دینی در جامعه درست شود  اقتصاد هم درست خواهد شد، تأکید کرد: مشکلات اقتصادی در سویس و وین حل نمی‌شود و باید از درون و داخل دنبال راه و چاره برای حل آن باشیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره ولنگاری فرهنگی در دانشگاه و جامعه اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی مسؤولان نسبت به ولنگاری در دانشگاه و برگزاری کنسرت، اردوهای مختلط در دانشگاه بی‌خیال هستند./202/846/ب1
ارسال نظرات