۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۴۲۰۱۱
حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام:

نقش شورای هماهنگی تبلیغات در استمرار و استحکام پایه های نظام غیرقابل انکار است

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یک مجموعه موفق، مورد تأیید و ارزشمند نام برد و گفت: به یقین نقش این شورا در استمرار و استحکام پایه های نظام اسلامی غیرقابل انکار است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار رییس، کارکنان، مسؤولان دفاتر شهرستانی و اعضای اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این استان با وی که به مناسبت 12 مردادماه، سالروز تأسیس این نهاد مقدس به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد صورت گرفت، اظهار داشت: به یقین نقش این شورا در استمرار و استحکام پایه های نظام اسلامی غیرقابل انکار است.

 

امام جمعه شهرکرد با قدردانی از تلاش ‌های این شورا در برگزاری مراسمهای انقلاب اسلامی در طول سال گفت: عزیزانی که در این نهاد فعالیت می ‌کنند به یقین ارزش کار خود را می ‌دانند و در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین و اثرگذار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مطالبه ‌گری و بیان دغدغه‌ های امور به مسؤولان را سبب پیشرفت و انجام درست مراسمهای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان‌های مختلف نباید سرگرم کارهای خودشان شوند و از سایر وظایفی که نسبت به دیگر دستگاه‌ ها دارند غافل شوند، به ویژه درباره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که همه هم و غمش بزرگداشت مناسبت‌ های انقلابی است.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از این دیدار با توصیه به دست ‌اندرکاران این شورا برای انجام کارهای در راه رضای خدا گفت: نباید موانع و مشکلات سبب شود که حرکت این چرخه کُند و بی ‌مهری ‌ها و نبود امکانات خللی در حرکت رو به جلو ایجاد کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یک مجموعه موفق، مورد تأیید و ارزشمند نام برد و تصریح کرد: تقریبا در سراسر کشور نقش ‌آفرینی این مجموعه ارزشمند دیده می ‌شود؛ اعضای این مجموعه باید بدانند اگر احیاناً کم ‌لطفی و بی ‌مهری در جایی وجود داشت این ناشی از غفلت است و نباید سبب یک ذره سستی و رکود در فعالیت ها شود.

 

وی با تأکید بر اینکه در انجام کارها تنها باید خدا و رضایت باری تعالی را مدنظر بگیریم، ادامه داد: اگر کار برای خدا و خالصانه برنامه ‌ریزی شود و همانند رأس این مجموعه وجود مبارک حضرت آیت ‌الله جنتی که اخلاص و مقاومت و شجاعت را در هم آمیخته است کارها پیش برود، این روحیه اخلاص به همه کارکنان این شورا تعمیم پیدا کرده و قطعا نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

 

امام جمعه شهرکرد در پایان صفا و صمیمیت مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مثال زدنی دانست و افزود: در طول سال های پس از انقلاب واقعا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوش درخشیده است و وظیفه همگان است که به این نهاد کمک کنند تا روز به روز بیشتر و مؤثرتر در استان فعالیت کند.

 

در ابتدای این دیدار نیز علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از فعالیتهای این شورا در بازه زمانی یک ساله ارائه کرد که حاوی نکات فراوانی از چگونگی بسترسازی حضور مردم، سخنرانان، همکاری دستگاه‌ های عضور مجمع شورا، وضعیت فعالیت شورا در شهرستانها، نقاط ضعف و قوت، آسیب ‌شناسی مراسم و مناسبتها بود.

 

گفتنی است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیتهای تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌ پردازد.

 

این نهاد در 12 مردادماه سال 59 با موافقت امام خمینی(ره) تشکیل شد؛ ریاست این نهاد که از سوی رهبر جمهوری اسلامی تعیین می شود را تا سال ۱۳۶0 غلامحسین حقانی و از آن زمان تا کنون احمد جنتی بر عهده دارد./202/9457/ب1

ارسال نظرات