۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۴۲۵۷۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

ویژگی برجسته یک خبرنگار متعهد، صداقت و بیان حقایق است

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ویژگی های برجسته یک خبرنگار در چهارچوب مبانی انقلاب اسلامی، گفت: یک خبرنگار متعهد باید دارای صداقت در گفتار و در بیان حقایق و اخبار امانتدار باشد.
محمد حسن شریف تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمدحسن شریف تبار، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع بانوان و دختران شهر بهنمیر با گرامیداشت دهه کرامت بر لزوم الگوگیری دختران از زندگی حضرت معصومه(س) تأکید کرد و گفت: دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(ع) فرصتی مغتنم برای تبیین فرهنگ حجاب در بین جامعه به ویژه دختران است.

 

وی افزود: باید از کودکی لزوم حجاب و عفاف برای دختران روشن شود و آنها الگوی تربیتی خود را حضرت فاطمه معصومه(س) قرار دهند.

 

امام جمعه بهنمیر با اشاره به هجوم گسترده دشمنان به مبانی دینی و اعتقادی به ویژه تمرکز آنها بر روی دختران، تأکید کرد: دختران امروز مادران آینده جامعه ما هستند و نسل های آینده در دامن آنها  تربیت می شوند و از این رو باید توجه جدی بر تربیت آنها با الگوهایی مانند حضرت معصومه(س) داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: حجاب با هویت اسلامی سد مستحکمی در برابر نفوذ فرهنگی غرب است و نباید از این مهم غفلت کرد.

 

حجت الاسلام شریف تبار بر لزوم برگزاری جشن های باشکوه و ایجاد فضایی شاد برای جامعه در ایام دهه کرامت تأکید کرد و بیان داشت: باید کام جامعه را با شهد شیرین جشن های مربوط به اهل بیت(ع) و امامان معصوم شیرین کرد و دهه کرامت به لحاظ قرار داشتن امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در این کشور باید همراه با برگزاری جشن هایی باشکوه هر چه تمام تر باشد.

 

وی با گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران متعهد از الگوهایی ماندن شهید صارمی و شهدای خبرنگار در دوران دفاع مقدس تأسی می کنند.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بهنمیر به ویژگی های یک خبرنگار انقلابی اشاره کرد و افزود: ویژگی برجسته یک خبرنگار متعهد، صداقت، امانتداری و بیان حقایق است و در این مسیر از هیچ کس غیر از خدا نباید پروا داشت.

 

وی با اشاره به نگاه اسلام به حوزه اخلاق در رسانه، اظهار داشت: خبرنگاران متعهد هیچ گاه اجازه نمی دهند تا صاحبان قدرت و ثروت بر روی کار آنها اثر بگذارند بلکه با شجاعت به بیان حقایق و انتقال صحیح اخبار می پردازند./1313/203/ب2

 

ارسال نظرات