۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۴۴۶۵۹

فراخوان مقاله سبک زندگی اسلامی اعلام شد

فراخوان مقاله فصلنامه علمی تخصصی سبک زندگی اسلامی زیر نظر پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) اعلام شد.
فراخوان مقاله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فصلنامه علمی تخصصی سبک زندگی اسلامی زیر نظر پژوهشگاه باقرالعلوم(ع)  از حوزویان، دانشگاهیان، صاحبان اندیشه، محققان و مولفان برای تدوین مقاله و بررسی پیشنهادهای علمی دعوت به همکاری می کند.

گفتنی است از موضوعات ارائه شده برای تدوین این مقاله می توان به کار، فعالیت و تلاش در سبک زندگی اسلامی، روزی حلال فراوان و راهکارهای تامین آن در سبک زندگی اسلامی، مصرف در سبک زندگی اسلامی، تولید و تجارت در سبک زندگی اسلامی، شاخصه ها و مولفه های تولید در سبک زندگی اسلامی، طبقه بندی در سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

از موضوعات مطرح شده دیگر اشتغال و بیکاری در سبک زندگی اسلامی، مشاغل انبیاء و معصومین در سبک معیشتی زندگی اسلامی، کسب حلال و راه های تامین آن در سبک زندگی اسلامی، رقابت اقتصادی و تجاری در بازار مسلمین بر پایه اصول سبک زندگی اسلامی، خدمت به مردم و گره گشایی از زندگی آنها در سبک زندگی اسلامی و غیره است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به  آدرس بلوار نیایش، میدان مصلی، پژوهشگاه باقرالعلوم(ع)،فصلنامه علمی تخصصی سبک زندگی اسلامی مراجعه و یا با شماره 02537835372 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است ایمیل sabkezendegi@gmail.com   برای ارسال مقالات در نظر گرفته شده است./1325/ن604/ی

ارسال نظرات