۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۴۵۲۱۹
امام جمعه صحنه:

حجاب بانوی ایرانی بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

امام جمعه صحنه گفت: امروزه بزرگترین و بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن حجاب بانوی مسلمان ایرانی است، زیرا دشمن برای اضمحلال دین اسلام نسبت به ترویج فساد و بی بند و باری زنان در جامعه برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام احمد زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه صبح امروز در جمع طلاب و روحانیان و اساتید حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه، ابراز داشت: حجاب سپری در برابر تیر زهرآلود نگاه های هرزه است، زنان و دختران باید خود را ازنگاه نامحرم حفظ کرده و زیبایی و زینت خود را چنان که خداوند متعال در سوره نور فرموده است بپوشانند.
امام جمعه شهرستان صحنه تصریح کرد: زن به خاطر ظرافت و زیبایی خاصی که به او عطا شده است بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و همواره در تیررس نگاه های هرزه و ناپاک است، یک زن مسلمان باید خود را به زیبایی از این نگاه ها مصون دارد.
وی مطرح کرد: امروزه بزرگترین و بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن حجاب بانوی مسلمان ایرانی است، زیرا دشمن برای اضمحلال دین اسلام نسبت به ترویج فساد و بی بند و باری زنان در جامعه برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام زارعی گفت: دشمنان بر این باور هستند که ستون اصلی خانواده های ایرانی زنان و مادران هستند و برای از بین بردن جامعه باید بانوان را به سمت و سوی دنیای بی حجابی و بی بندوباری سوق داد.
امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه افزود: بانوان ایرانی باید بدانند حجاب و چادر آنها خون بهای شهیدان است، شهدا با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در جهت حفظ حجاب و پوشش اسلامی فدا کردند تا بانوان با آسودگی خاطر در جامعه نقش خود را ایفا کنند.
این مسؤول ابراز داشت: دشمن درصدد است با ترویج ماهواره دربین خانواده های ایرانی بی حجابی و بی بندوباری را در بین خانواده ها اشاعه داده و با این ترفند مردان را بی غیرت کرده و بانوان را به سمت و سویی که خود می خواهند یعنی بی حیایی و بی عفتی سوق دهند تا به واسطه تزلزل بنیان خانواده ها، جامعه را از مسیر تعالی منحرف کند.
حجت الاسلام زارعی تأکید کرد: حجاب به ویژه چادر که حجاب کامل و برتر است همانند صدفی است که گوهر وجودی بانوان را حفظ کرده و به آنها شخصیت می بخشد تا بتوانند مسیر تعالی را طی کنند و تکیه گاه محکمی برای همسر خود در زندگی باشند.
امام جمعه شهرستان صحنه در پایان بیان داشت: حفظ و تحکیم خانواده به دست بانوان است، زنان باید با الگوبرداری از حضرت فاطمه الزهرا(س) در کنار همسران خود قرار گیرند و در جهت آبادانی زندگی دنیوی و اخروی خود تلاش کنند./857
/203/ب2

ارسال نظرات