۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۴۶۵۰۰
امام جمعه تربت حیدریه:

جامعه ایثارگر انقلاب با ضد ارزشها مقابله می کنند

امام جمعه تربت حیدریه با بیان این که همه باید بر حسن اجرای قوانین همت بگماریم، گفت: بدون شک جامعه ایثارگر انقلاب اسلامی در برابر کنسرتهای موسیقی و حواشی آن ایستادگی می کنند و با آن به عنوان ضد ارزش مقابله خواهند کرد.
حجت الاسلام عصمتی

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، با حمایت از موضع گیری آیت الله علم الهدی درباره لغو کنسرتهای موسیقی، گفت: هر موسیقی مطربی حرام و هر غیر مطربی نیز جایز است که این فتوای مشروح همه مراجع است و در برگزاری هر کنسرتی باید مرزها حفظ شود و اجازه ندهند تا موسیقی به سمت جریحه دار کردن عفت عمومی جوامع سوق داده شود.

وی ادامه داد: آیت الله علم الهدی نیز از مفاخر کشور به شمار می روند و موضع گیری ایشان یا سایر علما در این زمینه به سبب عدم نظارت بر حسن اجرای قانون از سوی مسؤولان امر است که باید  این موضع گیری را ارج نهاد.

حجت الاسلام عصمتی با بیان این که نفس منکر مهمان و میزبان نمی پذیرد، بیان کرد: یکی از مامورین نیروی انتظامی در اجرای کنسرت موسیقی به خانمی که از عوامل بدحجابی بوده تذکر می دهد اما آنها می گویند این خانم از مهمانان است؛ مسؤولان امر در شهرستان و کشور نیز باید با برخورد قاطع و صریح در برابر این بدحجابیها بایستند.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: شجاعت حقیقی در توجیه قوانین نیست بلکه بر آن است که مسؤولان امر با نظارت دقیق بر حسن اجرای قوانین جامعه را از بی بند و باری و جریحه دار کردن عفت عمومی نجات دهند.

وی با بیان این که همه باید بر حسن اجرای قوانین  همت بگماریم، یادآور شد: بدون شک جامعه ایثار گر انقلاب اسلامی در برابر کنسرتهای موسیقی و حواشی آن ایستادگی می کنند و با آن به عنوان ضد ارزش مقابله خواهند کرد./302/864/ب1

ارسال نظرات