۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۴۷۳۱۱
مشاور عالی فرمانده سپاه:

انقلاب‌هایی که در دنیا علیه استکبار رخ می‌دهد متاثر از انقلاب اسلامی است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب‌هایی که در دنیا علیه استکبار رخ می‌دهد متاثر از انقلاب اسلامی هستند، گفت: این سخن حرف و اعتراف دشمنان است و دشمنان اسلام از همه ابزار و تجهیزاتاستفده می کنند تا حقیقت و وجدان را محاصره کنند و با تمام امکانات به جنگ با بیداری اسلامی آمده‌اند.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران عصر امروز در یادواره 55 شهید والامقام بخش هیر و شهدای مدافع حرم در دهستان آراللوی اردبیل، خاطرنشان کرد: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم فراموش‌نشدنی است.

وی افزود: شهدای والامقام درس بزرگ ایثار٬ شجاعت٬ رشادت و دلاورمردی را به ما یاد دادند و ما باید در تمام مراحل زندگی خود فلسفه ناب شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهیم.

سردار عروج، تصریح کرد: هم‌اکنون در سایه خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام‌ معظم رهبری کشور ما به اقتدار و عظمت دو چندانی دست یافته است و روز به روز به اقتدار و پیشرفت‌ افزوده می‌شود و ما باید قدردان خون شهدای والامقام و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، بیان داشت: خط امامت و ولایت ملت ایران ترس و دلهره شدید در دل استکبار جهانی به راه انداخته و اکنون کشورهای قدرتمند و دشمنان روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و روز‌به روز به اقتدار ملت ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری افزوده می‌شود.

سردار عروج با بیان اینکه بیداری اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، افزود: دشمنان اسلام رمز پیروزی ملت ایران را نیروی ایمان و عقیده می‌دانند و بیداری اسلامی ادامه دارد چون موج آن نظامی نیست بلکه جهادی است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی ملت ایران در دنیا مثال‌زدنی است٬ افزود: این وحدت و همدلی یک امتیاز بسیار بزرگ برای کشور ایران بوده که در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به وجود آمده است و مسلما این وحدت و همدلی تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه انقلاب‌هایی که در دنیا علیه استکبار رخ می‌دهد متأثر از انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: این سخن حرف و اعتراف دشمنان است و دشمنان اسلام از همه ابزار و تجهیزاتاستفده می کنند تا حقیقت و وجدان را محاصره کنند و با تمام امکانات به جنگ با بیداری اسلامی آمده‌اند.

سردار عروج با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) فرماندهی بی‌بدیل بود که مانند آن در دنیا نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل(ه) افکار انسان‌ها را در جهت وجدان انسانی  هدایت کرد و آن را در مسیر اصلی و حق قرار داده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پدیده‌ای است که اثرگذاریش از طریق فکر و اندیشه است، گفت: امروز تمام عالم جمع شده‌اند تا تفکر امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی را از بین ببرند اما هرگز موفق نمی شوند.

مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان، افزود: اگر خلوص وارد میدان شود پیروزی به دنبال دارد همه ابزار و امکانات دشمنان وارد میدان شده است  تا این تفکر را محاصره کنند.

سردار عروج گفت: امروز استکبار جهانی و دشمنان اسلام با ترفندها و ایجاد فرهنگ غرب در جامعه در صدد از بین بردن ارزش ها و ایمان مردم هستند که باید با هوشیاری و وحدت، تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کرد.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام فرصتی بزرگ برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و پیام این یادواره‌ها بین‌المللی بوده و به دنیا ثابت می‌کند که فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان هیچ وقت فراموش نمی‌شود./937/203/ب2

ارسال نظرات