۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۴۹۳۴۲
آیت الله قریشی:

قدرت معنوی مسلمانان فلسطین عامل پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم آذربایجان غربی درمجلس خبرگان رهبری قدرت معنوی مسلمانان فلسطین را عاملی مهم در پیروزی های آنها بر رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و گفت: اسراییل در چندین حمله خود به فلسطین و مناطق مسلمان نشین شکست خورد و از قدرت مسلمان در هراس است.
آیت الله قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره به بی کفایتی محمود عباس در تلاش برای آزادی قدس شریف، اظهار داشت: محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بنابر اعلام خود، بهایی بوده و اسراییل را نیز به رسمیت می شناسد، حضور چنین فردی در رأس تشکیلات غیر قابل قبول است و لازم که کنار گذاشته شود.

وی قدرت معنوی مسلمانان فلسطین را عاملی مهم در پیروزی های آنها بر رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: اسراییل در چندین حمله خود به فلسطین و مناطق مسلمان نشین شکست خورد و از قدرت مسلمان در هراس است.

آیت الله قریشی با تبریک عید سعید قربان، به سنت حسنه قربانی کردن اشاره کرد و افزود: قربانی کردن گوسفند در مراسم حج واجب است ولی پس از بازگشت از حج، این امر واجب به شمار نمی رود و عمل مستحبی است.

امام جمعه موقت ارومیه خاطرنشان کرد: افراد دارای مکنت مالی می توانند در این روز اقدام به قربانی کنند که این امر می تواند برای کمک به نیازمندان جامعه مثمر ثمر باشد.

گفتنی است، آیین معنوی نماز عید سعید قربان با حضور مردم مؤمن ارومیه و به امامت آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، امام جمعه موقت ارومیه و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

آیین معنوی دعای عرفه نیز همزمان با دیگر شهرهای کشورمان عصر روز گذشته در مصلاها و مساجد شهر های مختلف آذربایجان غربی برگزار شد.

در آیین قرائت دعای عرفه امسال، پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مصلاهای چهار شهر ارومیه، خوی، میاندوآب و سلماس بر معنویت محفل قرائت ادعیه افزوده بود./202/936/ب1

ارسال نظرات