۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۴۴۹۹۲۴
کارشناس مسائل مذهبی:

مهمترین ابزار حفظ ایمان در ‏آخرالزمان پیروی از دستورات علمای اسلام است

حجت الاسلام قریشی دینداری در آخرالزمان را به دشواری نگه داشتن آتش در دست و در عین حال بسیار با ارزش دانست و گفت: امروز دستگاه تبلیغاتی شیاطین در حال شبهه افکنی و سرقت ایمان مسلمانان هستند، مهمترین ابزار حفظ ایمان در دوره کنونی کسب معرفت برای پاسخگویی به شبهات با پیروی از علمای اسلام است.
ایمان در آخرالزمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمد کاظم قریشی، کارشناس مسائل مذهبی، بعد از ظهر امروز در مسجد امام هادی(ع) شاهین شهر، گفت: امام محمد باقر(ع) در نزد اصحاب خود فرمودند «خدایا دیدار برادرانم را برای من میسر کن»، اصحاب به امام گفتند مگر ما برادران شما نیستیم، حضرت فرمودند، «شما اصحاب من هستید».

وی ادامه داد: حضرت فرمودند «برادران من گروهی در آخرالزمان هستند، به من ایمان می آورند در حالی که مرا ندیده اند و به شدت و سختی دینداری می کنند مانند اینکه در شب تار یا با چشمان بسته گل خاردار بچینند و یا اینکه آتشی را گداخته در کف دست نگه دارند»، یعنی دینداری در آخرالزمان اینقدر دشوار است و در عوض همانقدر هم ارزشمند و بزرگ است.

کارشناس مذهبی افزود: جابر بن جعفی از امام محمد باقر(ع) پرسید که فرج شما در چه زمانی است، امام 3 بار پشت سر هم فرمودند «فرج ما نخواهد رسید تا اینکه شما مردم غربال شوید»، البته راه مشخص است و تعلیمات دین اسلام به دست ما رسیده است، پس باید مراقب باشیم تا در این دوره آخرالزمان پس از غربال شدن در ظرف یاران منتظر واقعی امام زمان(عج) قرار بگیریم تا بتوانیم جزء برادران امام محمد باقر(ع) باشیم.

حجت الاسلام قریشی اظهار داشت: در حال حاضر امام زمان(عج) به ظاهر از دید ما غایب هستند، اما در واقع حضور دارند هر چند ظهور ندارند، باید بسیار مراقب باشیم تا در زمان غیبت امام دوازدهم(عج) به سمت شیاطین زمانه و اطاعت از آنها حرکت نکنیم، امروز آمریکای جنایتکار در صدر دشمنان اسلام و مسلمین است.

وی بیان داشت: اگر می خواهیم امام زمان(عج) زودتر تشریف بیاورند و در آن هنگام شرمنده ایشان نباشیم و با ایشان بیعت کنیم، باید امروز عقاید خودمان را از دستبرد و تحریف شیاطین حفظ کنیم، امروز شبکه های ماهواره ای و دستگاه تبلیغاتی اشرار جهان که از سوی آمریکا و شیاطین تابع شیطان بزرگ اداره و حمایت می شوند به شدت در حال شبهه افکنی در عقاید مسلمانان و سرقت ایمان مسلمین هستند.

کارشناس مذهبی ابراز داشت: برای اینکه جلوی دزدیده شدن عقاید و ایمان خود را بگیریم باید مجهز و مسلح به لوازم دینداری در آخرالزمان باشیم، مهمترین ابزار حفظ ایمان و دینداری در دوره کنونی کسب علم و معرفت برای پاسخگویی به شبهات است و این تسلیح و تجهیز جز با ارتباط و انس با علما و روحانیان اسلام و پیروی از دستورات ایشان حاصل نمی شود./203/869/ب1

ارسال نظرات