۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۴۵۰۳۲۳
مدیر شبکه جهانی الاهواز:

پیام همایش ولایت صدور معارف تشیع از اهواز است

مدیر شبکه جهانی الاهواز با اشاره به حضور شخصیت های سیاسی و مذهبی در همایش بین المللی ولایت، گفت: پیام همایش ولایت آن است که اهواز در طول تاریخ پایگاه تبلیغ ولایت اهل بیت(ع) و صادر کننده ولایت و معارف مکتب تشیع در سطح منطقه خواهد بود.
حجت الاسلام علی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز در نشست خبری چهارمین همایش بین المللی ولایت که شامگاه گذشته در سالن اجتماعات دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در هفته امامت و ولایت ان شاالله به عنوان شیعیان وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم، گفت: امروزه باید در برابر دشمنان اهل بیت(ع) که با همه امکانات و قدرت وارد و از گروه های تکفیری و تروریستی حمایت می کنند، ایستادگی کنیم.

مدیر شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه آل سعود و استکبار با همه توان برای رویارویی با شجره طیبه اهل بیت(ع) اقدام می کنند، خاطرنشان کرد: شیعه هراسی و ایران هراسی و تبلیغات رسانه ای از جمله اقدامات دشمنان است که وظیفه اصحاب رسانه حراست و پاسداری از شجره طیبه ولایت و اعلام موضع است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه نباید به واسطه چند مزدور اجازه تبلیغ رسانه های معاند مبنی بر گرایش مردم اهواز به فرقه های باطل را داد، افزود: ما به عنوان شیعیان و مردم ولایتمدار اهواز این افتخار را داریم که خوزستان به فرموده رهبرمعظم انقلاب دروازه ورود ولایت به کشور است.

دبیر اجرایی چهارمین همایش بین المللی ولایت عنوان کرد: آیت الله موسوی جزایری عمر شریف خود را برای ترویج ولایت وقف کردند که فعالیت های مختلف ایشان، خوزستان را به استانی قابل افتخار تبدیل کرده است.

حجت الاسلام علی نژاد به تأثیرگذاری شبکه جهانی الاهواز در منطقه و میزان استقبال از آن در کشورهای همسایه اشاره و خاطرنشان کرد: چهارمین همایش بین المللی ولایت پیام های متعددی برای منطقه خواهد داشت و آن اینکه می خواهیم بگوییم که اهواز در طول تاریخ به عنوان پایگاه تبلیغ ولایت اهل بیت(ع) در سطح منطقه خواهد بود که از اینجا ولایت و معارف مکتب تشیع را صادر کنیم.

وی با تشکر از همه مسؤولان و دست اندرکاران برای برگزاری چهارمین همایش بین المللی ولایت، اظهار داشت: از هر شخص و در هر جایگاهی که در مسیر نورانی اهل بیت(ع) همکاری کند، کمال تشکر و قدردانی را دارم و تشکر بنده از شهرداری اهواز به معنای طرفداری از آن نیست.

مدیر شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه برگزاری جشن های غدیر در میان مردم استان نهادینه شده است، ابراز داشت: مسؤولیت برگزاری چهارمین همایش بین المللی ولایت از سوی شهرداری اهواز پذیرفته شده است و در این باره از زحمات و تلاش های صورت گرفته آنها کمال تشکر را دارم.

این مقام مسؤول به حضور آیت الله قزوینی در چهارمین همایش بین المللی ولایت اشاره و اظهار داشت: سرلشکر محسن رضایی به عنوان سخنران همایش توضیحاتی درباره اوضاع منطقه ارائه خواهند داد و در کنار آن هیأت هایی از عتبات عالیات عراق حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام علی نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از مجمع جهانی اهل بیت(ع) هیأتی از مستبصرین حضور خواهند داشت، عنوان کرد: بیشتر از ۵ شبکه تلویزیونی به صورت زنده همایش را در سطح منطقه انعکاس خواهند داد که در این میان شبکه جهانی الاهواز و صدا و سیمای استان حضور فعالی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه شبکه های العهد، ثامن، الولایه، فرات، کربلا، الغدیر و ثقلین به صورت زنده چهارمین همایش بین المللی ولایت را پوشش خواهند داد، اظهار داشت: خوزستان یکی از باشکوه ترین استان های کشور در برگزاری جشن های دهه ولایت و غدیر در سطح کشور است که برای این همایش ان شاالله پیام هایی از مراجع تقلید خواهیم داشت./۹۴۵۶/202/ب2

ارسال نظرات