۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۵۱۶۲۷
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از همه ظرفیها برای خدمت رسانی شایسته به مردم

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که باید از همه ظرفیها برای خدمت رسانی شایسته به مردم استفاده شود، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات و فعالیتها هستند.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شب گذشته در مراسم افتتاح و بهره برداری مجتمع آبرسانی دو روستای رشکلا و اسپیاربن از توابع بخش دابودشت آمل، گفت: امید همه ما بر این بود که برجام مطالبات را جواب دهد و 100 میلیارد دلاری که قرار بود به خزانه دولت بیاید متأسفانه نیامد اما با وجود مشکلات اقتصادی بیشتر ین پروژه ها در حال حاضر در شهرستان آمل است.

وی با اشاره به احداث مجتمع زیارو به دشت که هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان دارد، افزود: برای احداث مجتمع آبرسانی دو روستای رشکلا و اسپیاربن بخش دابودشت آمل یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با انتقاد از ساخت وسازهای بی قواره در روستاها بیان داشت: از 384 کیلومتر از آستارا تا آشوراده برای ساخت و ساز هجوم آوردند و به اطراف روستاها آمدند و بلا به جان روستا شدند.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که با آمدن افراد غریبه به روستاها فرهنگ  تغییر می کند، بیان داشت: در یک قسمت شهر آمل بیش از پنج هزار واحد ساخت و ساز صورت گرفت و اگر آب تهران باشد بازهم جوابگوی این نیاز نیست.

یوسفیان ملا با انتقاد از صدور مجوزها برای ساخت ‌و ساز افراد غیربومی و خوش ‌نشین‌ها در روستاها که سبب افزایش مصرف آب می شود، گفت: با افزایش بی‌ رویه جمعیت غیربومی در روستاها تأسیسات آبی که برای افراد بومی تعبیه شده بود مصرف آب جوابگو نیست و جمعیت بومی را دچار چالش کرده است که باید از ادامه این روند جلوگیری شود.

وی افزود: بخش مهمی از مشکلات آب روستاها به دلیل افزایش جمعیت است اما این جمعیت بومی نیست و افرادی هستند که به قصد ویلاسازی و خانه سازی به این روستاها روی آورده اند.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که روستاییان نباید به این راحتی زمین های خود را به ویلاسازان بفروشند، اظهارداشت: این افراد ویلاهایی که باید به میلیاردها تومان بسازند را کمتر از یک میلیارد تومان در روستاها می سازند و سود کلانی می برند.

وی با اشاره به این که ویلاسازان کمک به مساجد و دهیاری ها را بهانه ای برای راضی کردن اهالی برای فروش زمین به آنها قرار می دهند، گفت: نباید با این کمک های اندک، اجازه داد ضمن نابودی روستاها این بخش دچار مشکلات شود.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که باید از همه ظرفیها برای خدمت رسانی شایسته به مردم استفاده شود، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات و فعالیتها هستند.

وی اظهار داشت: ضرورت دارد در مسیر خدمتگزاری قدمهای ارزشمندی برداریم که برکات و دستاوردهای ارزنده و والایی دارد./1314/202/ب2

ارسال نظرات