۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۵۲۲۱۱
به همت سازمان بهزیستی و مؤسسه سفیر عشق؛

نخستین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق برگزار می‌شود

مؤسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق و سازمان بهزیستی استان تهران با شروع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نخستین جشنواره ورزشی-هنری مددجویان بهزیستی استان تهران را برگزار می‌کند.
ss

رضا تیموری نسب دبیر جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: موسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق و سازمان بهزیستی استان تهران همزمان با شروع مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نخستین جشنواره ورزشی هنری مددجویان بهزیستی استان تهران را برگزار می کند.

وی ادامه داد: ما در این جشنواره دو رشته ورزشی فوتبال پسران، والیبال دختران را داریم، همچنین آثاری چون خطاطی و نقاشی با حضور 190 نفر از مددجویان بهزیستی سراسر استان تهران در گروه‌های سنی 7 تا 14 و 14 تا 18 سال برگزار می‌شود.

تیموری نسب با بیان اینکه گزارش این مراسم برای استعدادیابی آینده استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از این مراسم یک گزارش استعدادیابی و توانمندسازی شرکت‎‌کنندگان در جهت سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی موسسه خیریه توانمدسازی سفیر عشق با بهره‌مندی مددجویان حاضر در جشنواره به عنوان سرمایه‌های رشد یافته آکادمیک و تخصصی در آینده و همچنین حمایت از نوجوانان و جوانان کم بضاعت اما پر تلاش در عرصه‌های ورزشی هنری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

دبیر جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق با اشاره به حضور و نظارت داوران و کارشناسان فدراسیون والیبال و فوتبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در این مسابقات همچنین سازمان بهزیستی استان تهران و مدیران موسسه خیریه توانمندسازی سفیر عشق و دیگر شخصیت‌های مطرح ورزشی و هنری حضور خواهند داشت.

وی افزود: از امسال تصمیم بر آن شده است که این جشنواره جزء تقویم برنامه‌های سالیانه سازمان بهزیستی استان تهران باشد، در ضمن نخستین جشنواره ورزشی هنری سفیر عشق با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر و با اهدا جوایز مددجویانبه کار خود پایان می‌دهد.

تیموری نسب در پایان گفت: نخستین جشنواره هنری سفیر عشق با حضور مددجویان بهزیستی استان تهران پنج‌شنبه در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب واقع در خیابان ولیعصر در زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه از ساعت 15 تا 18 برگزار می‌شود./302/816/ب1

ارسال نظرات