۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۵۲۵۸۳
جلیلی:

شهدای حرم مدافع اصلی انقلاب هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شهدای مدافع حرم را مدافعان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تلاش ما باید در این راستا باشد تا برای خدمتگزاری شایسته به مردم از شهدا الگوگیری کنیم.
سعید جلیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در دیدار با خانواده شهید والامقام مدافع حرم رضا حاجی زاده با تجلیل از مقام والای شهدای مدافع حرم اظهارداشت: افتخار شیعه دفاع از حرم اهل بیت معصومین(ع) است که به خود می بالیم.

وی افزود: شهدای مدافع حرم از جایگاه والایی برخوردار هستند که مجاهدت های ارزشمندی صورت دادند.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: خانواد این شهدا فرزندان پاکی تربیت کردند که مدافع اصلی انقلاب اسلامی هستند.

جلیلی تصریح کرد: حضور در محضر خانواده های معظم شهدا افتخاری ارزشمند است که امروز این فیض نصیب ما شده است.

وی بیان داشت: شهدای مدافع حرم در مسیر ایثار و از خودگذشتگی قرار گرفته و برای ارزش های والای اسلامی تلاش های ارزنده ای صورت دادند.

جلیلی ادامه داد: این شهدای عزیز به چنان مقام رفیعی رسیدند که در برابر آنان احساس کوچکی داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بهترین فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) مجاهدت های والایی صورت می دهند که جایگاه و مقام رفیع و ارزنده ای دارند.

وی افزود: مدافعان حرم اهل بیت(ع) عاشق و دلداده اهل بیت(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که در این مسیر قرار می گیرند.

جلیلی ادامه داد: تلاش ما باید در این راستا باشد تا برای خدمتگزاری شایسته به مردم از شهدا الگوگیری کرده و موفق باشیم.

جلیلی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند و خانواده های آنان نیز فرزندان پاکی تربیت کردند.

وی بیان داشت: تجلیل از مقام والای شهدا و یاد و خاطرات این عزیزان ارزشمند است که باید در این مسیر کوشا بوده و اهتمام شایسته ای داشته باشیم.

عضو شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: خدمت به ملت غیور ایران اسلامی افتخاری ارزشمند است که باید در این عرصه از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم.

جلیلی در پایان بیان داشت: شهدا سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که باید قدردان این عزیزان و بهره گیرنده از سیره والایشان باشیم./1314/پ202/ج

ارسال نظرات