۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۵۴۶۵۵

همایش «لبیک یا حسین» در ارومیه برگزار شد

همایش لبیک یا حسین(ع) با حضور جمع کثیری از عزاداران سیاه پوش حسینی(ع) در خیابان سرداران ارومیه برگزار شد.
تجمع لبیک یا حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش لبیک یا حسین(ع) عصر امروز با حضور جمع کثیری از عزاداران سیاه پوش حسینی(ع) در خیابان سرداران ارومیه برگزار شد.

در این همایش مردم عزادار همراه با مادحین اهل بیت(ع) ندای «لبیک یا حسین(ع)»، «لبیک یا ابوالفضل»، «لبیک یا خامنه ای» و «هیهات منا الذله» را سر داده و با فریاد یا حسین خود با آرمانها و راه روشن حسینی(ع) تجدید عهد و میثاق کردند.

حضور صدها مرد و زن مومن و عزادار در این مراسم نشان از تداوم و عمق علاقه آنان به اهل بیت(ع) به ویژه سالار شهیدان است که با وجود همه هجمه ها و تلاشهایی که در داخل و خارج از این مرزها برای کم رنگ کردن این حضور صورت می گیرد، همچنان پای آرمانها و ارزشهای خود ایستاده اند.

دشمنان اسلام که امروز از مرزها رد شده و دامنه فعالیت خود را از طریق نفوذ به عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور به داخل مرزها کشانده اند در تلاشند تا با ایجاد شبهه و شایعات مختلف یا از طریق هجمه فرهنگی و تغییر دادن ارزشها مردم مومن ایران را از باورهای خود به ویژه باور به حقانیت نهضت حسینی(ع) جدا کنند.

عدم شکیبایی کافران و ملحدان در برابر مراسم عزای حسینی(ع) به ماهیت نهضت امام حسین(ع) بر می گردد که عدم سازش با کفر و تسلیم نشدن در برابر باطل حتی به قیمت از دست دادن همه هستی و دارایی خود در این دنیا، از جمله ویژگی آن است.

جهان کفر از این که حسین(ع) به الگوی واحد آزاد مردان جهان تبدیل شود واهمه دارد، چرا که برگزاری مراسم با شکوه عزای حسینی(ع) در ایام عاشورا و تاسوعا در سرتاسر جهان تشیع، پیاده روی اربعین و تجمع میلیونها انسان عاشق در کربلا در این روز حواس همه انسانهای کنجکاو دنیا را در اثر انتشار تصاویرش به خود جلب کرده و مردم جهان را با امام حسین(ع) و نهضت انسان ساز ایشان آشنا می کند.

امروز حضور مردم در تجمعات حسینی و همایش لبیک یا حسین(ع) بی تاثیری فتنه های دشمنان را در ایجاد بی رغبتی نسبت به اجرای این مراسم نشان داده و ثابت کرد که علم عزاداری سالار شهیدان به دست قدرتی همه ساله بالا می رود که صاحب این خون پاک بوده و از آن حفاظت می کند./202/936/ب1

ارسال نظرات