۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۵۵۳۱۸
آیت الله صفایی بوشهری:

کشورهای عربی نسبت به جنایات عربستان در یمن مهر سکوت بر لب زده اند

امام جمعه بوشهر جنایات آمریکا و عربستان را در یمن محکوم کرد و گفت: مجامع حقوق بشری و بسیاری از کشورهای اسلامی و شورای بین‌المجالس اسلامی به طور جدی اقدامات سازمان ملل را محکوم نکردند و کشورهای عربی هم مهر سکوت بر لب زده اند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های این هفته بوشهر به توطئه کشورهای استکبار در منطقه اشاره کرد و گفت: کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس با ایجاد گروه های تروریستی فجایع بسیاری را در عراق و سوریه مرتکب شدند اما مردم این دو کشور با مدیریت خوب مانع حرکت و پیشروی تروریست ها شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امروز ماهیت این توطئه و خیانت کشورهای استکباری بر همه ملت ها آشکار شده است و همه مسلمانان اینگونه حرکت ها و حمایت از تروریسم را محکوم می کنند.

وی به ناامیدی مردم از سازمان ملل اشاره کرد و ابراز داشت: این سازمان، سازمانی بی‌ثمر و بی‌خاصیت است که باید روند کاری خود را اصلاح کند؛ سازمان ملل باید ماهیت خود را تغییر دهد، چون در حال حاضر به سازمان ظلم به ملت های جهان و توجیه‌گر جنایات جهانی تبدیل شده و اینگونه برنامه را برای آینده خود در نظر دارد.

امام جمعه بوشهر سارمان ملل را سازمانی رشوه گیر و جنایتکار توصیف کرد و گفت: وقتی این سازمان با گرفتن رشوه جنایتکاران جنگی را تبرئه می‌کند چگونه می‌تواند حافظ منافع مردم باشد.

آیت الله صفایی بوشهری راه های نجات را امید به خدا و امام زمان(عج) و انقلاب اسلامی ایران و اتحاد مردم مسلمان جهان برای مبارزه با جنایتکاران عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود جنایت آمریکا و عربستان را در یمن محکوم کرد و بیان داشت: مجامع حقوق بشری و بسیاری از کشورهای اسلامی و شورای بین‌المجالس اسلامی به طور جدی اقدامات سازمان ملل را محکوم نکردند و کشورهای عربی هم مهر سکوت بر لب زده اند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه آل سعود از همان ابتدای حضور در صحنه های سیاسی به طور کامل در اختیار و سرویس‌های جاسوسی غرب به ویژه انگلیس بود، اظهار داشت: از زمانی که این حکومت به دست خاندان آل سعود افتاد آنان به ‌دنبال تفرقه دینی و از بین بردن حرکت اسلامی، ظلم و ستم بر جامعه اسلامی با دلارهای نفتی و حمایت جهان استکبار بودند.

امام جمعه بوشهر به کارنامه ننگین آل سعود و جنایت های آنان در ایام حج اشاره کرد و گفت: آنان حتی به حجاج بیت الحرام نیز رحم نکردند؛ فاجعه عظیم تاریخی که آل سعود مرتکب شد نشان از نردیک بودن نابودی آنها دارد./833/201ب2

ارسال نظرات