۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۴۵۵۵۹۷
مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد؛

لزوم پیروی از علما و شفاف‌سازی مسائل مختلف برای به انحراف کشیده نشدن هنر

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هنر در صورتی می‌تواند فرهنگی را در جامعه نهادینه کند که جذابیت‌های هنری را در خود داشته باشد، برای به انحراف کشیده نشدن هنر پیروی از علما و شفاف‌سازی مسائل مختلف ضروری است.
عبدالرزاق هنر دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صبح امروز در دیدار اعضای بسیج هنرمندان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: پیروی از علما در طول تاریخ همواره توانسته جامعه را به سمت درست هدایت کند و راه سعادت را به وجود بیاورد.

وی گفت: هنرمندان باید پیروی از علما را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند مشکلاتی که در پیش روی خود دارند را برطرف کنند، یکی از افتخارات ما در جامعه این است که علما از ارزش ویژه‌ای برخوردار هستند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه پیروی از علما لازمه تأثیرگذاری هنر هنرمندان است، افزود: علما در راستای شفاف‌سازی مسائل حوزه هنر می‌توانند کمک شایانی کنند تا این هنر در جامعه بتواند تأثیرگذاری خود را داشته باشد.

حجت الاسلام عبدالرزاق تصریح کرد: هنر در صورتی می‌تواند فرهنگی را در جامعه نهادینه کند که جذابیت‌های هنری را در خود داشته باشد، برای به انحراف کشیده نشدن هنر پیروی از علما و شفاف‌سازی مسائل مختلف ضروری است./203/880/ب1

ارسال نظرات