۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۷۳۷
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه:

ولایتمداری و روحیه انقلابی باید مورد توجه نسل جوان قرار گیرد

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان این که ولایتمداری و روحیه انقلابی باید مورد توجه نسل جوان قرار گیرد، گفت: نکته ای که باید درباره حجت الاسلام والمسلمین مروج همدانی مورد توجه قرار گیرد و برای نسل جوان الگو باشد، مطیع بودن نسبت به فرامین رهبری و انقلابی بودن ایشان است.
رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه روز گذشته در مراسم رونمایی از کتاب ترجمه منظوم دعای کمیل که در همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه علمای ربانی در جامعه، اظهار داشت: علمای ربانی مانند ستون های جامعه هستند که باید در جامعه مورد توجه و محوریت قرار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت ارج نهادن به علمای ربانی در جامعه، خاطرنشان کرد: اهمیت و توجه به علمای ربانی و همچنین تقدیر از آنان از سیره بزرگان دین محسوب می شود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در ادامه ابراز داشت: فعالیت حجت الاسلام المسلمین مروج در ایام دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مثال زدنی است.

وی با اشاره به این این عالم بزرگ پدر شهید و از افراد متخلق به اخلاق الهی در شهر همدان است، گفت: ایجاد ارتباط مردم با محاسن اهل بیت(ع) در جامعه از ویژگی های رفتاری این عالم بزرگ است.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: از ویژگی های بزرگ این عالم همدانی توجه به رزمندان دفاع مقدس و تقویت روحیه آنان است که با اهدای انگشتری های نفیس که با خط زیبای خود به آیات و اذکار منقوش بودند مایه دلگرمی رزمندگان می شد.

وی با اشاره به ماجرای اهدای انگشتری به رهبر معظم انقلاب، گفت: در یکی از دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب داشتیم ایشان یکی از انگشتری های خود را  که منقوش به اذکار و اوراد الهی بود به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند و در بازگشت پس از آن که مطلع شدند فرزند رهبر معظم انقلاب در جرگه علما است و در درس آیت الله شبیری زنجانی حضور دارند بنده را واسطه کرده و انگشتری دیگری را برای ایشان ارسال کرد.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان تصریح کرد: نکته ای که باید درباره این شخصیت نستوه مورد توجه قرار گیرد و برای نسل جوان الگو باشد، مطیع بودن نسبت به فرامین رهبری و انقلابی بودن ایشان است./979/203/ب2

ارسال نظرات