۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۸۲۷۱
آیت الله حیدری:

تأسیس مرکز پاسخگویی به شبهات حداقل رویارویی با فعالیت های آل سعود است

آیت الله حیدری با اشاره به فعالیت های آل سعود برای شبهه افکنی، گفت: حداقل کار ما تأسیس مؤسسه و مرکز برای پاسخگویی به چنین شبهاتی است.
نشست پیرامون مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نشست پیرامون مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) نشست پیرامون مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، در نشست پیرامون مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در فضای مجازی که عصر امروز در مضیف دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز برگزار شد، با اشاره به این که دین و ایمان مردم بستگی به انجام مسائل اعتقادی دارد، ابراز داشت: شبهات اعتقادی زیادی با توجه به شبکه های مجازی و ماهواره ها مطرح می شود که در خوزستان به لحاظ شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی چند برابر است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روحانیت را مسؤول اصلی پاسخگویی به شبهات مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری در این باره پاسخگویی به شبهات از سوی برخی دوستان را خواستار شد و در کنار آن از خطیبان مطرح و معروف همکاری دعوت به عمل آمد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که باید برای این اقدام تشکیلاتی موجود و حوزه مأموریت افراد مشخص باشد، افزود: نباید فعالیت های تحقیقاتی به فرض مثال حوزه علمیه و سازمان تبلیغات را تکرار کنیم بلکه باید با همکاری آنها مطالب جدیدی را بیان و از روحانیان دارنده تخصص در فضای مجازی استفاده کنیم.

آیت الله حیدری با اشاره به این که باید شرح وظایف اعضا مشخص و براساس آن فعالیت ها صورت گیرد، اظهار داشت: عربستان سعودی برای شبهه افکنی ده هزار استاد و دانشجو را استخدام کرده است که به صورت شبانه روزی فعالیت و عمده وقت خود را در پی یافتن ایراد و اشکال در مسأله غدیر با محوریت کتاب الغدیر علامه امینی صرف می کنند.  

وی در پایان به کمک های مالی آل سعود به سایت ها و رسانه های اجتماعی برای شبهه افکنی اشاره و تصریح کرد: حداقل کار ما تأسیس مؤسسه و مرکز برای پاسخگویی به چنین شبهاتی است./202/9456/ب1

ارسال نظرات