۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۵۹۰۱۶
امام جمعه زاغه:

برجام بهانه ای برای نفوذ استکبار است

امام جمعه شهرستان زاغه به دسیسه های استکبار در طول تاریخ و ضربه هایی که ایران از استکبار دیده است، اشاره کرد و گفت: برجام بهانه دیگری از استکبار برای جریان نفوذ و ضربه زدن به ملت ایران است.
برجام

حجت الاسلام محمود زینی وندیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به خوی استکباری آمریکا اشاره و عنوان کرد: خوی استکباری آمریکا در دوران پیش از انقلاب زمانی که با ایران رابطه خوبی داشت، تاکنون تغییری نکرده است.

وی با اشاره به انواع توطئه های استکبار در طول تاریخ افزود: هدف دشمن حاکم بودن بر امورات ما بوده است که با رهبری امام راحل، بصیرت و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور همیشه در صحنه ملت ایران توطئه های دشمن نقش بر آب شده است.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه امضای برجام برای لغو تحریمها بود، خاطرنشان کرد: عمل نکردن به برجام بار دیگر بدعهدی آمریکا را ثابت کرد.

وی برجام را بهانه ای برای نفوذ آمریکا دانست و اظهار داشت: برجام نه تنها نتوانست از خصومت و دشمنی آمریکا با ملت ایران را کاهش دهد، بلکه دسیسه و توطئه استکبار برای نفوذ است.

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به اینکه آمریکا می داند از راه زورگویی و جنگ نمی تواند با ایران مقابله کند، یادآور شد: امروز برجام را راهی دانسته است که بتواند نفوذ کند و ضربه خود را به ملت ایران بزند.

وی با بیان اینکه روحیه استکباری آمریکا با ملت ایران سازگار نیست، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام مردم سالاری دینی است و همواره پای اهداف و آرمانهای انقلاب ایستاده است.

امام جمعه شهرستان زاغه خاطرنشان کرد: بصیرت، هوشیاری و آگاهی ملت ایران در سایه رهبری رهبر معظم انقلاب دسیسه ها و نقشه های نفوذ استکبار را خنثی می کند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان برای ما پیامهای فراوانی به همراه دارد، تصریح کرد: مقابله با استکبار و زورگویان و ایستادگی در راه تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب از پیامهای این روز تاریخی است.

حجت الاسلام زینی وندیان در ادامه با یادآوری اینکه دوران پیش از انقلاب و پس از آن ضربه زیادی از انقلاب دیده ایم، بیان داشت: استکبارستیزی مهم ترین و محوری ترین پیام 13 آبان است./9459/303/ب2

ارسال نظرات