۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۶۰۳۹۱
نماینده خبرگان رهبری:

گروهک‌های تروریستی به دنبال جنگ مذهبی میان مسلمانان هستند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: هدف گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی راه‌اندازی جنگ مذهبی میان مسلمانان منطقه است.
محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه با بیان این‌که بصیرت حسینی در هر حال لازمه شناخت یزیدیان زمان است، اظهار داشت: شناساندن مصادیق حق و باطل یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت در عصر حاضر است.

وی با بیان این‌که دشمنان به کمک رسانه‌های فراگیر خود به دنبال حق جلوه دادن باطل و جبهه کفر هستند، خاطرنشان کرد: گروه های تروریستی تکفیری با استفاده از دلارهای نفتی آل‌سعود و برخی دیگر از کشورهای عربی وابسته به غرب در منطقه، به دنبال حاکمیت باطل بر حق‌طلبان و عدالت‌خواهان هستند.

امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که گروهک‌های تروریستی هیچ هدفی جز ایجاد ناامنی در منطقه برای تامین امنیت پایدار برای رژیم غاصب صهیونیستی ندارند، تصریح کرد: حقیقت مسلم آن است که تروریسم تکفیری با تکیه بر اندیشه های وهابیگری، تامین کننده منافع آمریکا و رژیم صهونیستی در منطقه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که شکست‌های اخیر گروه‌های تروریستی وابسته به آل‌‎سعود در منطقه عامل خشم این رژیم کود‌ک‌کش شده است، افزود: جنایات سعودی در یمن هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، جالب اینجاست که این رژیم خود را مدافع حقوق بشر می‌داند.

وی با اشاره به این‌که برخی از دولت‌های غربی با راه‌اندازی و تجهیز گروه‌های تروریستی عامل اصلی در ایجاد ناامنی در جهان هستند، گفت: دود آتشی که گروه های تروریستی و تکفیری با استفاده از تفکر وهابی و حمایت های برخی حکام مرتجع در منطقه به پا کرده اند، به چشم همه ملت‌ها می رود.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که هدف دیگر غرب از راه‌اندازی تروریسم در منطقه براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهونیستی با همراهی آل سعود و برخی حکومت های منطقه با حمایت از گروه های تکفیری، به دنبال ضربه زدن به امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که هدف دیگر گروهک‌های تروریستی تکفیری و سلفی راه‌اندازی جنگ مذهبی میان مسلمانان منطقه است، گفت: امروز حوزه های علمیه و روحانیت رسالت خطیر روشنگری و حمایت معنوی از جبهه مقاومت اسلامی را بر عهده دارند.

وی با بیان این‌که قدرشناسی از نعمت ولایت و امنیت بدون شناخت حقیقی از ارزش این نعمت‌ها ممکن نخواهد بود، افزود: حوزه های علمیه بایستی با تبیین اهمیت نقش رهبری نظام و مجاهدت‌های مدافعان حرم در آنسوی مرزهای کشور، اهمیت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران را متذکر شوند./203/935/ب1

ارسال نظرات