۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۴۶۲۱۸۱
حجت الاسلام و المسلمين ميرباقري:

همه حقانيت و اسرار قرآن در سينه حضرت علی قرار دارد

سخنران كميته آموزش و فرهنگي اربعين با اشاره به ويژگي هاي شخصيت امام علي(ع) گفت: منشأ اسرار قرآن در سينه اميرمؤمنان حضرت علي(ع) است.
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين ميرباقري عضو مجلس خبرگان رهبري در جمع هزاران زائر ايراني در نجف اشرف اظهار داشت: همه حقانيت و اصرار قرآن در سينه شخصيتي است كه باريتعالي علم آن را در درونش قرار داده است.


سخنران كميته آموزشي و فرهنگي اربعين افزود: منشأ اين علم بي پايان در وجود نوراني اميرمومنان است به همين دليل است كه مي گويند: علي مع الحق و الحق مع العلي.

نماينده مردم استان البرز درمجلس خبرگان رهبري با تاكيد براينكه برتعليم و فراگيري قرآن بسيار توصيه شده است، اظهار داشت: قرآن سرچشمه حيات است و همه اصرار و حقايق اين كتاب آسماني نيز در وجود مبارك حضرت علي (ع) قرار داده شده است.

وي با اشاره به اينكه مومن براي رسيدن به درجات كمال ايمان بايد مقام نورانيت حضرت امير را بشناسد، تصريح كرد: لازم است ما اين سيماي نوراني را به خوبي بشناسيم و به آن ايمان بياوريم.

وي ادامه داد: وقتي كسي به مقام معرفت رسيد و حضرت علي (ع) و مقام او را شناخت همه عالم را مي بنيد؛ زيرا همه عالم آيات و نشانه هاي پروردگار هستند.

سخنران معرفت و محبت اميرمنان را نعمت بسيار بزرگي دانست كه بايد هميشه قدردان آن باشيم چرا كه اين سرمايه و نعمت غيرقابل شمارش است.

وي افزود: بهترين شيوه شكرگزاري اين است كه پيروحضرت اميرمومنان باشيم و اگر چنين شود از ابرار خواهيم شد./1330/102/ب2

ارسال نظرات