۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۶۲۴۰۲
آیت‌الله مهمان‌نواز:

حرکت جهادی و بسیجی برای حمایت از محرومان نیاز اصلی کشور است

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: نیاز امروز کشور حرکت جهادی با روحیه بسیجی و بدون چشمداشت برای حمایت از محرومان و رفع مشکلات معیشتی نیازمندان است.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با فرماندهان و بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با قدردانی از زحمات و خدمات بسیج در حدود چهار دهه گذشته از عمر انقلاب و نظام اسلامی، اظهار کرد: در تمام این سالها بسیج در خط مقدم دفاع از ارزشهای اسلامی و انسانی در جامعه بوده است.

وی با یادآوری فداکاریهای بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح، افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که تمام توان و انرژی خود را برای ارتقای اسلام و نظام اسلامی به کار گرفته است.

آیت‌الله مهمان‌نواز ادامه داد: نیروهای مردمی بسیج در سالهای دفاع مقدس با ایثار و فداکاری از جان و مال خود گذشته و مقتدر و محکم در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: پس از هشت سال جنگ تحمیلی هم نیروهای بسیجی با توکل به خداوند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی خدمات‌دهی کرده و نیازهای کشور را برطرف می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه باید فلسفه و ماهیت بسیج را به‌خوبی بشناسند، خاطرنشان کرد: درواقع استمرار حرکت رو به جلوی نظام اسلامی درگرو شناخت نیروی مقاومت بسیج و ماهیت و گفتمان این نیروی مردمی و مولود انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه امروز هم باید نیروی مقاومت بسیج نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی را با قدرت ادامه دهد، تصریح کرد: باید در حال حاضر ویژگی‌های منحصربه‌فرد و توانمندیها و قابلیتهای بسیج برای همه تبیین شود.

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نیاز امروز کشور حرکت جهادی با روحیه بسیجی و بدون چشمداشت برای حمایت از محرومان و رفع مشکلات معیشتی نیازمندان است که باید بسیجیان پررنگ‌تر از گذشته به این عرصه ورود کنند.

گفتنی است، پنجم آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ به همین دلیل از سی‌ام آبان تا ششم آذرماه به‌عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است./9314/202/ب2

ارسال نظرات