۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۶۳۴۶۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

پرداخت حقوقهای نجومی و بهادادن به آقازاده‌ها نتیجه غفلت از روحیه انقلابی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: اقداماتی نظیر پرداخت حقوقهای نجومی و بها دادن به آقازاده‌ها و اختلاسها در نتیجه غفلت از روحیه انقلابی و بی توجهی به ارزشهای دینی است.
وقت اقدام انقلابی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جواد داستانی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان شهرضا به مناسبت هفته گرامیداشت تشکیل بسیج، عنوان کرد: بسیج شاهکار انقلاب است که زمینه ایجاد و تقویت نیروهای جدید را در محور مقاومت اسلامی ایجاد کرده است، ظهور این نیروها مصداق شاخه‌هایی است که از شجره طیبه بسیج به اطراف عالم کشیده شده و زمینه حمایت از مظلومان را فراهم آورده است.

وی اظهار کرد: نسیم روح افزای تفکر بسیجی که امروز تمام خاورمیانه را در برگرفته است و به زودی همین تفکر زمینه آزادی قدس شریف را نیز از چنگال رژیم جعلی و غارتگر اسراییل فراهم خواهد کرد برخواسته از تفکر الهی امام خمینی(ره) و توجه ایشان به مبانی قرآنی و اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا ادامه داد: مسأله مهم کشور روحیه انقلابی و جهت گیری صحیح مبتنی بر ارزشهای انقلابی است، در داخل شکور امروز مهمترین نیاز مردم در حوزه اقتصاد است، بسیج با پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی و با هدف تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در راستای کمک به مردم و اصلاح اوضاع اقتصادی آنها تلاش کرده و تاکنون ثمرات زیادی نیز از دستاوردهای این نیرو در جامعه ایجاد شده است.

داستانی گفت: تفکر بسیجی رمز غلبه بر مشکلات کشور و مقابله با دشمنان و موفقیت در عرصه مقابله با آنان است، بسیجیانی همانند شهید تهرانی مقدم که با تقویت سامانه موشکی کشورمان تل آویو را به لرزه درآورد به همه ما آموخته‌اند که باید در هر شرایطی با تبعیت از ولایت فقیه برای جانبازی در راه انقلاب و رهبری آماده باشیم.

وی تأکید کرد: پشیمان شدگان از مبارزه با استکبار و افرادی که روحیه لیبرال در وجود آنها غلبه کرده است باید بدانند که اگر بخواهند از سمیر اسلام و انقلاب منحرف شده و دست سازش به سوی شیطان بزرگ دراز کنند، بسیج در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد؛ امروز رویحه انقلابی‌گری که همان روحیه بسیجی است تنها راه حل مشکلات کشور است، اقداماتی نظیر پرداخت حقوقهای نجومی و بها دادن به آقازاده‌ها و اختلاسها در نتیجه غفلت از روحیه انقلابی و بی توجهی به ارزشهای دینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه به توان و ظرفیت نیروهای مردمی و استفاده از اقتدار آنها در اجرای مسؤولیتهای بزرگ بوده است، امام راحل(ره) با همین دیدگاه بنیانگذار نیوری مقاومت بسیج بودند و رهبر معظم انقلاب که همه اقتدار و صلابت نظام در عرصه‌های داخلی و خارجی مرهون تدابیر ایشان است نیز با همین دیدگاه به بر لزوم استفاده از توان مردم تأکید فرموده‌اند.

داستانی اضافه کرد: بصیرت سیاسی مهمترین نیاز امروز کشور است، باید دشمن و راه‌های عمل او را بشناسیم تا بتوانیم در برابر آن ایستادگی کنیم، البت هدر بصیرت مردم هیچ شکی نیست زیرا آنان همواره با حمایت و تبعیت از ولایت فقیه در حصنه حاضر بوده‌اند، ولی نگرانی جهت عدم وجود بصیرت کافی در بین برخی از نخبگان سیاسی وجود دارد./868/203/ب3

ارسال نظرات