۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۶۳۶۴۳

دادستان جدید زاهدان معرفی شد

آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان زاهدان، صبح امروز 6 آذرماه با حضور مسؤولان استانی و کشوری در محل دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان برگزار و در آن، از زحمات محمد مرزیه، دادستان سابق زاهدان تکریم و حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد به‌عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.
انتصاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیین تکریم و معارفه دادستان سابق و جدید شهرستان زاهدان با حضور مسؤولان  استانی و کشوری در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهمیم حمیدی، رییس دادگستری استان در این مراسم بیان کرد: جابه‌جایی افراد در دستگاه های قضایی و دیگر دستگاه‌ها یک امر طبیعی است و به نفع مجموعه و برای پیش رفت کارها اهدافی است که دستگاه فضایی دارد و با آمدن فرد جدید کار و برنامه جدید ما بتوانیم وظایفی که ما داریم در سطح استان به خوبی انجام بدهیم.

محمد مرزیه، دادستان سابق استان نیز در این مراسم اظهار کرد: در استان خون شهدا با هم آغشته شده است و کل استان را فرا گرفته است، جا به جا کردن دادستان یکی از اختیار های دادستان کل کشور است و امروز این مسؤولیت را به آقای موحدی راد می‌دهم، مردم این استان اگر به آن‌ها احترام بگزاریم مردمی با انصاف هستند.

مولوی نذیراحمد سلامی نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت نیز در این مراسم گفت: محمد مرضیه دادستان در طول خدمت به حق را حق داران رساندند هر مدیری که در رده بالا است باید خصلت‌های خوبی داشته باشد، در استان ما شخصی به نام میر محمدی که در چابهار در زندان است میلیاردها پول گرفت و افرادی که به نمایندگی از مردم پول گرفتند و به حساب میر محمدی واریز کردند آن نمایندگان فراری هستند و اگر این مورد حل نشود یک مورد امنیتی می‌شود.

آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در این مراسم اظهار کرد: سیستم قضایی کشور نگاه مذهبی و و قومی در رسیدگی به پرونده ها ندارد و ملاک کارشان مجرم و جرم است، سیستم قاضی کشور برای تشخیص حق و باطل در مواقع حساس دچار تردید نمی‌شود و جریانی مثل سال 88 پیش بیاید راه حل را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: سیستم قضایی استان ما با دستگاه های اجرایی همکاری خوبی دارند، ما در این استان تحدید های ربایش از بعضی از اشرار داریم که دستگاه های قضایی کشور استوار ایستادگی کردند./831/202/ب3

ارسال نظرات