۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۶۴۸۶۱
امام جمعه باغملک:

مسؤولان اولویت های نظام اسلامی را مدنظر قرار دهند

امام جمعه باغملک با اشاره به این که حقوق های نجومی از معضلات اصلی برای نظام اسلامی است، گفت: به حاشیه راندن چنین موضوعاتی و برجسته کردن رویدادهایی همچون لغو سخنرانی ها آسیب رسان به انقلاب و نظام اسلامی است و دولتمردان باید اولویت سنجی های نظام اسلامی را اولویت کاری خود قرار دهند.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سیساست های اتخاذ شده از برخی سیاستمداران برای اداره جامعه بیهوده و باطل بود، ابراز داشت: فرآیند زمان باطل بودن سیاست های سرسپردگان داخلی را نمایان کرد که در چنین فضایی موج سازی مسائل فرعی و ایجاد آنها به عنوان مسائل اساسی در ذهن مردم صورت می گیرد.

امام جمعه باغملک با بیان این که لغو سخنرانی ها امری طبیعی در جهان است، گفت: چنان مانوری بر لغو سخنرانی صورت گرفت که گویا مسأله اصلی کشور است و ما مخالفیم که مسائل فرعی را به عنوان اولویت های اصلی و اولیه کشور بیان کنیم در حالی که یکی از اصلی ترین آسیب های اخیر برای نظام اسلامی مبحث حقوق های نجومی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک حقوق های هشدار داد: سیاستمداران کشور نباید فراموش کنند که یکی از مسائل آسیب رسان به اصل انقلاب و نظام اسلامی بحث حقوق های نجومی مدیران است و دریافت حقوق چند صدمیلیون تومانی با توجه به آمار ارائه شده مبنی بر خط فقر بودن نیمی از جمعیت، در حقیقت آسیبی برای نظام اسلامی تلقی می شود.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که بحث حقوق های نجومی با برنامه ریزی دقیق تبلیغاتی و به کارگیری رسانه های سرسپرده به دنیاگران به حاشیه رانده شد، اظهار داشت: برخی سیاستمداران حتی اگر در پی مطامع دنیوی باشند، اولویت سنجی کشور را مراعات کنند.

وی برخورد با دارندگان حقوق های نجومی را لازمه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیروزی سیاست های سیاستمداران برشمرد و عنوان کرد: اولویت و معضلات اصلی کشور چنین مواردی هستند و برهم زدن اولویت های کشور و نظام اسلامی اقدامی خطرناک است.

امام جمعه باغملک با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه حل مسائل اصلی کشور از سوی دولتمردان خاطرنشان کرد: فرمایشات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب باید جهت نمایی برای مسائل سیاسی مسؤولان کشوری باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک با بیان این که قاعده استبدال الهی پابرجا است، گفت: فرصت در اختیار افراد داده می شود تا کمکی به بنده های خدا و امت اسلام انجام دهند اما در صورت از دست دادن آن باید بدانند که خداوند بهتر از آنها را جایگزین خواهد کرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که مردم هر چهارسال دولت ها را ارزیابی می کنند، خاطرنشان کرد: دولت ها بدانند که رفتار آنها زیر ذره بین انتخاب مردم قرار دارد و در پایان عمر دولت رضایت و نارضایتی خود را اعلام می کنند و ادامه دادن سیاست ها و در رأس قدرت قرار گرفتن در گرو اولویت سنجی های کشور است./302/9456/ب1

ارسال نظرات