۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۰۰۲
رییس دانشکده اصول الدین قاهره:

اندیشه‎ تکفیری صلح جهانی را تهدید می‎کند

رییس دانشکده اصول الدین قاهره خواستار مقابله با اندیشه‎های تکفیری شد و تصریح کرد که افکار جریان‎های تروریستی و تکفیری صلح جهانی را تهدید می‎کند.
عبدالفتاح العواری

به گزارش خبرگزاری رسا، عبدالفتاح العواری رییس دانشکده اصول الدین قاهره در بیست و نهمین همایش یاری نبی اکرم (ص) که با موضوع «ابعاد تربیتی و اخلاقی در رسالت اسلامی» در نواکشوت پایتخت موریتانیا برگزار شد، گفت: اسلام دین انسانیت، امنیت و صلح است و این دین هیچ گاه مجوز قتل عام انسان‎های بی‎گناه و تخریب اموال مردم را صادر نمی‎کند.

وی افزود: افکار و اندیشه‎های تکفیری و تروریستی سلامت و صلح جهانی را به شدت تهدید می‎کند و ثبات بیشتر کشورها را دچار چالش کرده است.

رییس دانشکده اصول الدین شرایط منطقه را اسفبار توصیف کرد و اظهار داشت: کشورهای مختلف باید برای مقابله با اقدامات تروریستی و تکفیری داعش متحد شوند.

وی با بیان اینکه اقدمات تروریست‎ها موجب مخدوش شدن چهره اسلام شده است، بیان داشت: دشمنان اتهام‎های مختلفی به اسلام وارد کردهاند که موجب شده چهره این دین الهی به شدت مخدوش شود بنابراین علما برای مقابله با دشمنان باید دین حقیقی را به جهانیان معرفی کنند./994/ب903/د

ارسال نظرات