۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۶۵۵۸۰
امام جمعه نورآباد:

روحیه استکبارستیزی دانشجویان سدی در برابر هجمه های دشمن است

امام جمعه نورآباد با تأکید بر حفظ و تقویت روحیه استکبارستیزی دانشجویان، گفت: این روحیه سدی در برابر هجمه های فرهنگی بوده و جلوی نفوذ دشمن را می گیرد.
امام جمعه نورآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در سالن ارشاد نورآباد برگزار شد، گفت: دانشجویان سرمایه های کشور هستند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه دانش آموزان به فراگیری دانش و آگاهی، بیان داشت: در مقابل باید برای شکوفایی و تبلور استعداد دانشجویان زمینه لازم فراهم شود.

امام جمعه نورآباد بر ارتقای کیفی مراکز آموزشی تأکید کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند و جلوی تبعیض و بی عدالتی ها گرفته شود.

وی با اشاره به کم لطفی مسؤولان نسبت به دانشگاه های نورآباد خاطرنشان کرد: برطرف شدن مشکلات دانشگاه ها در تحصیل دانشجویان نقش آفرین است و مسؤولان باید به این مهم بپردازند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه 16 آذر را نماد استکبار ستیزی عنوان کرد و افزود: تربیت و پرورش دانشجوی استکبار ستیز هدف دانشگاه ها است.

وی نیاز امروز جامعه را تقویت روحیه استکبار ستیزی دانست و گفت: مهم ترین وظیفه دانشجویان تحقق آرمانهای انقلاب و حفظ روحیه استکبار ستیزی است.

امام جمعه نورآباد با اشاره به توطئه های دشمن و هدف دشمن در جبهه جنگ نرم خاطرنشان کرد: روحیه استکبار ستیزی دانشجویان راه خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه دانشجو مظهر عقلانیت و بیداری است، افزود: رشد و پیشرفت کشور مرهون مجاهدتهای علمی دانشجویان است و باید در سایه روحیه معنوی و علمی خویش در جهت رشد و ارتقای جامعه گام بردارند./202/9459/ب1

ارسال نظرات