۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۶۵۹۳۶
بشار اسد:

با آزادسازی حلب هیچ برگ برنده‌ای برای تروریست‌ها و غربی‌ها باقی نخواهد ماند

رییس‌جمهور سوریه در مصاحبه‌ای با یک روزنامه گفت که با آزادسازی کامل حلب از دست تروریست‌ها و غربی‌ها هیچ برگ برنده‌ای باقی نمی‌ماند.
بشار اسد

به گزارش خبرگزار ی رسا، "بشار اسد" رییس جمهور سوریه در مصاحبه با روزنامه الوطن که فردا به‌صورت کامل منتشر خواهد شد، گفت: تصمیم آزادسازی سوریه (از دست تروریست‌ها) اتخاذ شده و حلب ضمن این تصمیم می‌باشد.

وی افزود: با آزادسازی کامل حلب از دست تروریست‌ها و غربی‌ها هیچ برگ برنده‌ای باقی نمی‌ماند.

اسد در ادامه این مصاحبه اضافه کرد: پس از شکست آنها در جنگ دمشق و حمص، حلب آخرین امید آنها بود و حلب رویکرد جنگ در سوریه را کامل تغییر خواهد داد و آزادسازی آن یعنی توطئه کشورهای غربی و منطقه‌ای شکست خورد.

وی گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها درخواست دارند که در حلب آتش‌بس برقرار شود چون مزدوران آنها در این شهر با شرایط دشواری مواجه شده‌اند.

رییس جمهور سوریه اضافه کرد: روسیه تلاش ندارد به‌دلیل روابطی که با ما دارد دستوری را به ما تحمیل کند و سیاست‌هایش بر اساس احترام به اصول استوار است.

به نوشته تسنیم، وی درباره انتخاب شدن ترامپ به‌عنوان رییس جمهور جدید آمریکا گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا ترامپ قادر است که تمامی نیروها و گروه‌ها و سازمان‌ها را برای مبارزه با داعش متحد کند.

بشار اسد اضافه کرد: همه گروه‌های مخالف مزدور نبوده و ما آماده مذاکره با تمامی گروه‌های مخالفی هستیم که با تروریسم یا طرف‌های خارجی مرتبط نیستند.

وی گفت: آشتی تنها راه حل واقعی و عملی خواهد بود و البته این موضوع مزایا و معایبی نیز دارد.

رییس جمهور سوریه در ادامه گفت: فکر نمی‌کنم که ملت سوریه اجازه دهد که شرکت‌هایی از کشورهای دشمن برای بازسازی به سوریه بیایند./847/ب102/د

ارسال نظرات