۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۴۶۶۶۹۵
رییس کل دادگستری استان مرکزی:

نیروهای مسلح و سربازان نظام نقش کلیدی در امنیت و آرامش دارند

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح و سربازان جان بر کف نظام نقش کلیدی در امنیت و آرامش دارند و ظرفیت و توان کشور در این بخش ستودنی است.
رییس کل دادگستری استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبدالهی، رییس کل دادگستری استان مرکزی در آیین تکریم سربازان در مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، افزود: سربازان سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی هستند و باید از ظرفیت و فکر آنان برای پیشرفت اهداف و انگیزه های نیروهای مسلح به شایستگی استفاده شود.

وی، سربازی در کشور ایران اسلامی را جهاد فی سبیل الله عنوان کرد و گفت: مردم مومن ایران اسلامی باید قدر نیروهای مسلح به خصوص سربازان فرزندان این مرز بوم را بدانند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی به نقش برجسته سربازان در هشت سال دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: سربازان سلحشور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس مانند نیروی کادر سپاه و ارتش، انجام وظیفه می کردند و در بسیاری از عملیات ها در جانفشانی و ایثارگری نیز از نیروهای کادری سبقت می گرفتند.

وی ادامه داد: الگوی برجسته برای سربازان در همه سنگرهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ، منش و رفتار این قشر در دوران دفاع مقدس است.

حجت السلام عبدالهی، تحول در صنایع دفاعی کشور، تکامل و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران، سنجش ظرفیت دفاعی مردم، مشارکت فعال اقشار مختلف مردم به خصوص سربازان و تحکیم روابط اجتماعی و روح برادری را از دستاوردهای دفاع مقدس عنوان کرد.

وی گفت: این مهم به دلیل تلاش های سربازان در کنار نیروهای کادر ارتش و سپاه به دست آمده است.

این مسؤول قضایی، آمریکا و اسرائیل را دشمنان دیرینه نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به توطئه های این دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هوشیار باشند و اجازه عملیاتی ساختن برنامه های آنان در کشور را ندهند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی هجمه های فرهنگی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را مهمترین راهبرد استکبار جهانی در ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با این توطئه های دشمنان، گسترش سیره اهل بیت(ع) ابتدا در بین نیروهای مسلح و سپس در جامعه است.

در این آیین از خانواده شهید علی اصغر غیاث آبادی از شهدای سرباز جنگ تحمیلی تجلیل شد./842/101/ب2

ارسال نظرات