۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۶۷۳۹۷
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

توکل بر خدا، وحدت و ولایتمداری از عوامل عزت کشور است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عزت و اقتدار کشور بر سه مؤلفه توکل بر خدا، حفظ وحدت و تبعیت از رهبری استوار است، که دشمن نیز امروز همین سه مؤلفه را هدف قرار داده است و باید با هوشیاری، مراقب توطئه‌ها باشیم.
معروفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز، ۲۴ آذر در همایش «نقش مردم بلوچستان در استکبارستیزی و دفاع مقدس» که در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: مردم بلوچ، مردمی وطن دوست، ناموس پرست و با غیرت هستند که وطن خود را هم مانند مادر و ناموس خود می‌دانند و برای دفاع از آن، هرگونه جانفشانی می‌کنند.

وی بیان کرد: برگزاری این همایش 10 هدف اصلی دارد که عبارتند از افزایش همبستگی ملی، جلوگیری از تفرقه، تقویت وحدت و انسجام، تقویت حس وطن پرستی و همچنین خنثی کردن نقشه‌های استکباری در انشقاق امت اسلامی.

فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: انتقال مسؤولیت پایداری به نسل جدید، معرفی اقدامات شایسته در سطح ملی، افشای سیاست جنایتکارانه انگلیس، بالا بردن روحیه استکبارستیزی و طرد روحیه اقوام گرایی نیز از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی بیان کرد: هیچکس نمی‌تواند نقش مردم بلوچ در دفاع از خاک کشور، چه در دورانی که انگلیسی‌ها قصد تجاوز به ایران را داشتند و چه زمانی که دنیای استکبار به وسیله عراق جنگ را بر ما تحمیل کردند، نادیده بگیرد.

سردار معروفی اظهار داشت: مردانی از تبار همان‌هایی که مقابل تجاوز انگلیسی‌ها استقامت و پایداری کردند، در دوران جنگ تحمیلی هم با برادران شیعه خود، در یک گردان و با یک هدف، با دشمن مشترک جنگیدند.

فرمانده سپاه سلمان استان عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب، وحدت و رهبری حکیمانه امام مسلمین، ملت ایران در دنیا بزرگ شده است و این ملت، شامل همه شیعه، سنی، فارس، ترک، کرد و بلوچ می شود./203/831/ب1

ارسال نظرات