۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۷۹۲۰
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

مدیری می تواند زمینه ساز رفع مسائل و مشکلات شود که از جنس مردم باشد

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که زندگی پیامبر اسلام(ص) برای همه ما درس است که باید از آن بهره گیری کنیم، گفت: ضرورت دارد مدیران از جنس مردم باشند تا بتوانند درد و غم آنان را با جان و دل لمس کند.
علی اسماعیلی نماینده نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، علی اسماعیلی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امشب در مراسم جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام جعفر صادق(ع) که در حسینیه نوریهای مقیم آمل برگزار شد اظهارداشت: در طول زندگی حوادث مختلفی برای پیامبر گرامی اسلام و همه پیامبران ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام با تولد خویش پدر و مادر را از دست دادند و حضرت حق با این کار می خواست تا این وجود نورانی با این وضعیت بزرگ شوند و پس از پیامبری درد یتیمان و دردکشیدگان را لمس کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که زندگی پیامبر گرامی اسلام برای همه ما درس است که باید از آن بهره گیری کنیم، گفت: ضرورت دارد مدیران از جنس مردم باشند تا بتوانند درد و غم آنان را با جان و دل لمس کند.

اسماعیلی با اشاره به این که پیامبر گرامی اسلام در تمام ایام زندگی با مردم بودند و با آنان زندگی کرده است و این امر سبب شد تا محبوبیت بسیاری پیدا کنند، بیان داشت: فردی که در آسایش زندگی کند نمی تواند مشکلات و درد نیازمندان را درک کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تصریح کرد: انسانی که درد آشنا نباشد نمی تواند گریه پابرهنگان و مستضعفان را درک کند و پیامبر گرامی اسلام از جنس مردم بودند که سبب شد امین و محبوب شوند.

وی با بیان این که ضرورت دارد انسان در درون خود قیامت برپا کند، گفت: ضرورت دارد عبادتی داشته باشیم که خالص از شرک باشد و تمام عالم و زندگی ما از حضرت حق است که باید عبادت خالصانه داشته باشیم و پیرو اسلام ناب محمدی باشیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نیاز است دنبال عدالتی برویم که منزه از ظلم باشد که نباید آبروی دیگران را ببریم و باید به دنبال حفظ کرامت انسانی باشیم که بسیار گرانقدر است.

اسماعیلی با بیان این که انسان باید حق را از باطل منزه کند که همواره حق پیروز است، گفت: ضرورت دارد تعالیم والای دینی و سیره نورانی و دستورات پیامبر گرامی اسلام را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به این که نظارت از جمله وظایف نمایندگان مجلس است، بیان داشت: همواره در این مسیر کوشا بوده و تلاش می کنیم نظارت لازم را نسبت به امور مختلف داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مدیران جهادی می خواهیم که شب و روز برای مردم کار و تلاش داشته باشند و نمایندگان مجلس نیز به واسطه آرای مردم قدرت پیدا کردند و تا جان در بدن داریم باید خدمت گذار مردم باشیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: همه ما بدهکار مردم هستیم و ضرورت دارد از همه ظرفیتها برای خدمت رسانی به مردم استفاده لازم و شایسته را داشته باشیم.

اسماعیلی با بیان این که ضرورت دارد کارهای خوبی صورت دهیم که به همت مردم این اقدام را صورت می دهیم، ادامه داد: از مردم دعوت می کنیم در امور مختلف همیار ما باشند تا با مشاوره بتوانیم کارهای بزرگتری برای خدمت رسانی داشته باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس افزود: اعتقاد ما به عقلانیت است که خداوند متعال عقل را خلق کردند و نیاز است به آن رجوع کنیم تا بتوانیم کارهای خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

گفتنی است، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به بیان گزارش بخشی از فعالیت های صورت گرفته به مردم در حوزه انتخابیه پرداخت./1314/202/ب3

ارسال نظرات