۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۴۶۸۱۱۱

آشنایی با قرآن و حدیث در کلیسای «آرکانزاس»

کلیسای «سنت جانز اپیسکوپال» در ایالت آرکانزاس آمریکا ۲۸ دی ماه میزبان همایشی با عنوان «کسب بینش در مورد اسلام؛ آشنایی مختصر با قرآن و حدیث» می‌شود.
کلیسا

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش آشنایی با قرآن با هدف گسترش افق‌های فکری مردم در مورد اسلام و قرآن کریم در کلیسایی در آرکانزاس آمریکا برگزار می‌شود.

عبدالله السلکی، روحانی مرکز اسلامی آرکانزاس و دانشجوی دکترای دانشکده حقوق دانشگاه آرکانزاس در این همایش در مورد قرآن برای شرکت‌کنندگان سخنرانی خواهد کرد.

پت کلار، از برگزارکنندگان این همایش گفت: ما در سلسله همایش‌های خود موضوعاتی را که بیشتر مورد نیاز هستند مورد بررسی قرار می‌دهیم.

به نوشته ایکنا، وی افزود: برای این همایش موضوع اسلام را انتخاب کردیم زیرا از موضوعات مورد بحث امروز است، ضمن اینکه واقعاً ما شناخت زیادی در مورد قرآن نداریم و هیچ کدام از ما نمی‌دانستیم که از احادیث برای تفسیر آیات قرآن استفاده می‌شود.

جینی مک‌کیب، مسؤول هماهنگی کلیسای سنت جان گفت: با توجه به تغییر جو به وجود آمده در کشور و نیز وجود تنوعات دینی و فرهنگی مختلف، تصمیم داریم با برگزاری چنین همایش‌هایی امید و حمایت را جایگزین کشمکش کنیم./847/ب102/د

ارسال نظرات