۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۶۸۱۸۷

رقابت 570 اثر در جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی

۵۷۰ اثر به سومین جشنواره سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی رسید.
ترنم بیداری

به گزارش خبرگزاری رسا، رییس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی گفت: ماموریت انجمن های موسیقی در درجه اول شناسایی و جذب استعدادهای هنری و ساماندهی آنها در حوزه موسیقی است، بحث آموزش و توانمندی هنرمندان این عرصه هم از دیگر اهداف این انجمن ها است.

غلامرضا منتظری، با بیان اینکه انجمن های موسیقی در حوزه تولید محتوا نیز فعال هستند، ادامه داد: وظیفه اصلی انجمن ها تولید سرودهای حماسی و انقلابی است. همچنین برگزاری جشنواره موسیقی از دیگر  برنامه هایی است که توسط انجمن موسیقی انجام می شود و امسال سومین دوره جشنواره موسیقی سرودهای حماسی و نغمه های انقلابی را داریم که از ۲۷ تا ۲۹ آذر و همزمان با هفته وحدت در شیراز برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ۵۷۰ اثر به سومین دوره جشنواره راه یافتند و از آنجایی که جشنواره های ما محصول محور هستند، ما آثار برگزیده را ضبط استودیویی و تلویزیونی می کنیم و از رسانه ملی پخش خواهیم کرد.

منتظری در پایان عنوان کرد: جشنواره های ملی ما هر ساله در یکی از استان ها برگزار می شود و چون سال گذشته نیز جشنواره موسیقی را در شیراز برگزار کردیم و با استقبال همراه بود، امسال نیز در این شهر برگزار می کنیم./872/102/ب3

ارسال نظرات