۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۴۶۹۳۹۸
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف:

دشمنان پس از شکست در فتنه 88 نا امید نشده‌اند

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: دشمنان انقلاب و اسلام در سال 88 به بهانه انتخابات فتنه‌ای را ایجاد کردند که در حقیقت بخشی از مهم ترین توطئه دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شد اما این دشمنان باوجود شکستی که در آن سال از مردم و نظام خوردند، باز هم ناامید نشده و به دنبال تکرار دسیسه‌های خود هستند.
حجت الاسلام طالبپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالبپور عصر امروز در جمع مردم شهرضا در مسجد اصحاب کساء این شهرستان، بیان کرد: اگر رفتار استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا در طول چند سال اخیر در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران را بررسی کنیم متوجه می‌شویم که این کشورها استراتژی دقیقی را برای رسیدن به اهداف خود در پیش گرفته‌ و با جدیت دنبال می‌کنند، این کشورها وقتی پیشرفتهای چشمگیر ایران در عرصه‌های مختلف را مشاده می‌کنند برای جلوگیری از ادامه این روند طرحهایی را تهیه و تدوین می‌کنند تا به هر چه سریعتر به اهداف خود برسند.

وی اظهار کرد: بررسی سخنان تحلیلگران آمریکایی و سیاستمداران این کشور نشان می‌دهد که آنان انقلاب اسلامی را به خودرویی تشبیه کرده‌اند که با وجود حرکت در مسیر ناهموارهو پر فراز و نشیب، با سرعت به پیشروی خود ادامه می‌دهد، بنابراین باید آن را از کار بیندازند تا بتوانند به سایر اهداف خود در منطقه و جهان دست یابند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف گفت: استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم معتقد هستند که موتور محرکه انقلاب اسلامی ایران دین است، به همین دلیل به دنبال اجرای توطئه‌هایی برای تضعیف روحیه دینی مردم هستند؛ قبل از انقلاب اسلامی اعتقادات اهل تشیع تنها در کتابهای مختلف و در کتابخانه‌های وجود داشت و در صحنه جامعه عملاً به آنها توجهی نمی‌شد تا اینکه جمهوری اسلامی ایران اعتقادات شیعه را در جهان احیا کرد.

حجت الاسلام طالبپور ادامه داد: آمریکا برای تضعیف روحیه دینی مردم و کاهش نقش دین در مناسبات اجتماعی، اقدام به طراحی گروهکهای تروریستی و معرفی آنها به عنوان نماینده اسلام در منطقه و جهان کرد به همین دلیل تعابیری نظیر اسلام القاعده، اسلامی طالبانی و اسلام سلفی به وجود آمد، آنها با این اقدام قصد دارند به مسلمانان و دیگر ادیان و مذاهب بفهمانند که هدف نهایی از اسلام همان چیزی است که گروهی مثل القاعده می‌گوید و مسلمانان همان کاری را می‌کنند که داعش با دیگر انسانها انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی در بخش دیگری از راهبرد ضد انقلاب اسلامی، با اعتقاد به اینکه راهبر و فرمانده اصلی این انقلاب رهبر معظم انقلاب هستند بنابراین با طرح تئوریهای مختلفی که بر اساس شائبه‌های بی اساس قرار دارد، به دنبال ایجاد و ترویج سؤالاتی در ذهن جامعه هستند تا نهاد رهبری امت را تضعیف کنند، از طرف دیگر این کشورها سعی می‌کنند با انجام اقداماتی مسیر انقلاب را منحرف کنند به همین دلیل معضلاتی همچون تحریمهای اقتصادی، فتنه 88، جریان حمله به سوریه و واقعه حمله به عراق از سوی گروهکهای ترویستی سلفی و داعشی را ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در ادامه افزود: آمریکاییها بارها با اذعان به شکست در برابر رهبری انقلاب، اعلام کرده‌اند که که در برخورد با رهبری ایران با فردی مواجه هستند که قادر است با پیشبینی صحیح اقدامات آنها، تدابیر پیشگیرانه‌ای را انجام دهد که در نهایت مانع تحقق اهداف آنها می‌شود.

حجت الاسلام طالبپور در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: راهبر ضد انقلابی دیگری که دشمنان نظام به دنبال اجرای آن هستند دور کردن مردم از نظام و ارکان اساسی آن است، آنها قصد دارند با ترویج شبهات و انجام اقداماتی بین مردم و رهبری امت و دین فاصله انداخته به این وسیله اهداف خود را دنبال کنند، به همین دلیل مشکلاتی همانند تورم اقتصادی یا بیکاری را در جامعه ایجاد می‌کنند.

وی فتنه 88 را به عنوان بخشی از توطئه دشمنان در مقابله با جریان پیشرونده انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان انقلاب و اسلام در سال 88 به بهانه انتخابات فتنه‌ای را ایجاد کردند که در حقیقت بخشی از مهمترین توطئه دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شد اما این دشمنان باوجود شکستی که در آن سال از مردم و نظام خوردند، باز هم ناامید نشده و به دنبال تکرار دسیسه‌های خود هستند.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف اضافه کرد: اگر شرکت کنندگان در فتنه در سال 88 تنها به دنبال اصلاح نتایج انتخابات بودند پس چرا اقداماتی نظیر قرآن سوزی را انجام دادند و شعارهای ضد انقلابی و ضد ولایی را مطرح کردند؟ بسیاری از افرادی که در جریان فتنه شرکت کرده بودند حتی رأی نداده بودند اما بر موجی سوار شدند که از سوی اسراییل و آمریکا ایجاد شده بود.

حجت الاسلام طالبپور عنوان کرد: در سال 88 با شعار تقلب در انتخابات به مقدسات مردم توهین و بین آنها تفرقه ایجاد شد، البته بعد از نماز جمعه تاریخی رهبر معظم انقلاب و اطمینانی که ایشان به مردم از جهت عدم تقلب در انتخابات دادند، جمعیت شرکت کننده در تظارهراتها کاهش پیدا کرد و به این وسیله نقش رهبری در هدایت امت ثابت شد.

وی گفت: دشمن در سالیان اخیر با راهبرد جدیدی به نام حذف شعارهای ضد استکباری از فرهنگ انقلابی ملت ایران وارد صحنه شده و در این زمینه عمل می‌کند، آمریکا در شرایط فعلی مشت فولادی خود را در دستکشی مخملی وارد کرده و بر علیه نظام به کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف تأکید کرد: دشمنی آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی پایان نیافته است، برخی از دوستداران انقلاب باید از حالت انفعال خارج شده و حضور بیشتری در صحنه داشته باشند، مهم ترین عاملی که تاکنون سبب حفظ انقلاب و پیروزی آن شده حفظ روحیه انقلابی بوده است؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر فرد انقلابی در هر کجا فسادی را مشاهده کرد باید در برابر آن موضعگیری کرده و استادگی کند، البته این به معنی ایجاد آشوب نیست اما نیروهای انقلابی باید اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و با جدیت وارد عمل شوند./868/202/ب3

ارسال نظرات