۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۲۸۶
امام‌جمعه کازرون:

۹ دی نماد وحدت و اتحاد ملی با محوریت دین است/ برخی از خواص بی‌بصیرت هنوز در خواب غفلت به سر می‌برند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: برخی از خواص بی‌بصیرت بعد از چند سال از وقوع فتنه ۸۸ هنوز بیدار نشده‌اند و در خواب غفلت و فراموشی به سر می‌برند.
حجت الاسلام خرسند

حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام‌جمعه کازرون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی درباره اهمیت حضور مردم در صحنه در نظام مردم‌سالاری دینی گفت: بزرگداشت ۹ دی بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، قانون اساسی، امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان این‌که بزرگداشت این روز از نشانه‌های انسا‌ن‌های باتقوا و باایمان است، افزود: ۹ دی آزمون بزرگی برای انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام خرسند خاطرنشان کرد: کشور طی هشت ماه دچار بحران شده بود و همه کسانی که به نوعی از اسلام و نظام اسلامی ضربه خورده بودند در این فتنه حضور داشتند.

وی ادامه داد: در طی این هشت ماه تمام ارزش‌ها و آرمان‌ها از اصل اسلام، روز قدس، امام(ره)، مقام معظم رهبری و مانند آن زیر سؤال رفت و در آخر بی‌حرمتی نسبت به روز عاشورا و امام حسین(ع) صورت گرفت که حتی غیر مسلمانان نیز برای این روز احترام قائل هستند.

امام‌جمعه کازرون بیان کرد: اینجا بود که آن بصیرتی که مقام معظم رهبری ماه‌ها بر آن تأکید کردند به صورت عملی با حضور سراسری مردم خود را نشان داد و مردم وقتی دیدند اصل اسلام و نظام در خطر است به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: در ۹ دی ماه سال ۸۸ خروش حسینی ملت مانند سیل جریان یافت و چهره‌های دورویی نفاق، ناکثین و مارقین و قاسطین زمان را از بن کند و به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز کرد: به حق باید گفت ۹ دی یک امداد الهی و عنایت امام حسین(ع) بود و مردم در یک روز غیر تعطیل به صحنه آمدند و یک حماسه بزرگ را در تهران و اکثر شهرهای بزرگ کشور رقم زدند و این روز جاودانه و ماندگار شد.

وی با بیان این‌که برخی سعی می‌کنند این روز فراموش شود، تأکید کرد: ۹ دی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند زیرا  ۹ دی تقابل یک جناح با جناح دیگر نبود و جمعیتی که آن روز به خیابان‌ها آمدند وابسته به یک جناح نبودند بلکه علاقه‌مند به دین، مذهب، کشور و نظام بودند.

امام‌جمعه کازرون خاطرنشان کرد: بنابراین نباید ۹ دی را جناحی تعریف کرد بلکه یک مناسبت ملی است، در واقع می‌توان گفت ۹ دی نماد وحدت و اتحاد ملی با محوریت دین، امام حسین(ع) و ولایت‌فقیه است.    

وی در پایان گفت: در فتنه ۸۸ رأس فتنه آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود بودند که می‌خواستند نظام را به چالش کشیده و براندازی کند و متأسفانه عده‌ای در کشور ما فریب خوردند  و برخی از خواص بی‌بصیرت بعد از چند سال از وقوع فتنه ۸۸ هنوز بیدار نشده‌اند و در خواب غفلت و فراموشی به سر می‌برند./۹۱۹/302/ب

ارسال نظرات