۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۷۱۲۰۹
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

تحصیل و تهذیب نفس مهم ترین رسالت طلبه انقلابی است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به فعالیت مدارس علمیه و تلاش در جهت تربیت طلابی انقلابی در جامعه، گفت: مهم ترین رسالت یک طلبه انقلابی برای ایفای نقش در جامعه تحصیل در کنار تهذیب نفس است.
تهذیب نفس

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تعلیم و تربیت دین و اخلاقی طلاب از اهداف مهم مدارس علمیه در پرورش طلاب است.

وی به نقش اساتید در هدایت تحصیلی طلاب اشاره و عنوان کرد: اساتید حوزه بیشترین نقش را در ارتقای سطح علمی طلاب داشته و همواره الگوی علمی و اخلاقی طلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد بر ضرورت پرداختن به فعالیت های پژوهشی برای ارتقای سطح علمی طلاب تأکید کرد و گفت: اساتید در این زمینه باید طلبه را پژوهش محور تربیت کنند.

وی در ادامه موفقیت طلاب در مسیر طلبگی را نتیجه کار اساتید دانست و خاطرنشان کرد: مسلط بودن اساتید حوزه به شیوه های نوین آموزشی امری مؤثر در ارتقای سطح علمی طلاب است.

حجت الاسلام شمسی فر توجه به نشاط تحصیلی طلاب را از اموری دانست که باید مورد توجه اساتید حوزه قرار گیرد تا بتوانند بر انگیزه و اراده طلاب در مسیر فراگیری دروس حوزوی بیفزایند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اساتید حوزه افزون بر ارائه دروس، نقش بسزایی در تقویت توانایی تبلیغی طلاب داشته و در سایه تهذیب و تربیت اخلاقی طلبه می توانند به ایفای نقش آنان در عرصه تبلیغی نیز کمک کنند.

تحصیل 126 طلبه در مدرسه صادقیه خرم آباد

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد از تحصیل 126 طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: تحصیل و تهذیب مهم ترین رسالت طلاب است و باید قدر این فرصت و موقعیت تحصیلی خویش را بدانند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه عنوان کرد: مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در سطح یک مشغول فعالیت و تربیت طلاب توانمند و مهذب است./9459/302/ب2

ارسال نظرات