۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۸۴۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

اقتدار ایران اسلامی، موجب انزوای سیاسی ‌آمریکا در جهان شد

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز معادلات جهانی به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تغییر است، گفت: طرح انزوای ایران اسلامی که از سوی آمریکا و با همکاری برخی کشورهای اروپایی کلید خورد با شکست مواجه شد و امروز خود آمریکا و کشورهای اروپایی در انزوای سیاسی به سر می برند.
ایران و ‌آمریکا

حجت الاسلام حمزه علی اکبری، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تلاش دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی، این تلاش ها را نشان دهنده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در عرصه داخلی و جهانی دانست.

وی با بیان این که توطئه های 38 ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی به نتیجه نرسید و ایران اسلامی از این جنگ نابرابر تاکنون سربلند بیرون آمده است، افزود: جبهه باطل هر آنچه در توان داشت از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر هجمه های 38 ساله دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن امروز پس از سه دهه توطئه و دشمنی علنی علیه ملت ایران، به تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن خدمات انقلاب اسلامی روی آورده است.

حجت الاسلام اکبری انقلاب اسلامی ایران را انقلابی بر پایه آرای مردمی و پشتوانه یک ملت دانست و با بیان این که تا زمانی این ملت پشت سر انقلاب و نظام اسلامی هستند دشمن قدم از قدم بر نخواهد داشت، تصریح کرد: ملت هوشیار ایران اسلامی با همه توان خود از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کنند.

وی با بیان این که مردم کشورمان ثابت کردند که فریب توطئه های دشمنان را نخواهند و تا آخرین لحظه پای عهد خود با انقلاب، امام و رهبری خواهند ماند، خاطرنشان کرد: وفاداری و بصیرت مردم کشورمان به انقلاب اسلامی در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب به خوبی ثابت شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان های آن از بسیاری از خواص و نخبگان جامعه نیز پیشگام تر هستند، بیان داشت: صحنه هایی همچون نهم دی سال 88، صحنه خودنمایی بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب بود که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که دشمنی جبهه کفر با نظام اسلامی پایانی نخواهد داشت و هر روز با شیوه ای جدید دنبال خواهد شد، تصریح کرد: نباید نگران این توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه انقلاب باشیم، چون انقلاب اسلامی با دو پشتوانه الهی و مردمی هیچ گاه تضعیف نخواهد شد و همواره استوار و پایدار خواهد ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ترور نیروهای شاخص انقلاب، تهدید، تحریم، جنگ هشت ساله و چندین فتنه و بحران داخلی در کشور ذره ای جایگاه و عظمت انقلاب اسلامی در داخل و خارج کاهش نداد، افزود: همه این بحران ها و مشکلات موجب تقویت جایگاه داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همه مشکلات و سختی هایی که به واسطه دشمنی جبهه کفر علیه انقلاب به وجود آمد را پشت سر گذاشتند و امروز وارد مرحله جدیدی شدند، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورهای جهان که روزی خود را همه کاره جهان می دانستند به نقش بسیار اثرگذار و کلیدی جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و ای و جهانی اذعان دارند.

حجت الاسلام اکبری با اشاره به این که این جایگاه ارزشمند در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران حاصل شده است، افزود: اگر ملت ایران از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در برابر فشارهای غرب به ویژه آمریکا کوتاه می آمد و از اصول بنیادین انقلاب دست می کشید، امروز دیگر شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی با ایستادگی خود در برابر آماج حمله ها و توطئه های غرب، اقتدار آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را در هم شکستند، بیان داشت: امروز آمریکا با همه ادعا و قدرت جهانی خود در برابر نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه کاملاً فلج شده است.

وی با اشاره به این که شکست قطعی سیاست های آمریکا در منطقه به ویژه سوریه و عراق کاملاً مشهود است، گفت: صحنه گردانی و مدیریت بحران های سوریه و عراق از سوی جمهوری اسلامی ایران موجب پیروزی های مکرر جبهه مقاومت و شکست برنامه های غربی و عربی شدو

حجت الاسلام اکبری با بیان این که عزت و اقتدار نظام اسلامی هر روز بیشتر خواهد شد و همه این ها در سایه رهبری هوشیار، باتدبیر و بصیرت و حضور به هنگام ملت ایران به دست آمده است، بیان داشت: قدرت های بزرگ جهانی امروز دیگر در برابر عظمت و نقش آفرینی ایران اسلامی در منطقه و سطح جهان حرفی برای گفتن ندارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز معادلات جهانی به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تغییر است، تصریح کرد: طرح انزوای ایران اسلامی که از سوی آمریکا و با همکاری برخی کشورهای اروپایی کلید خورد با شکست مواجه شد و امروز خود آمریکا و کشورهای اروپایی در انزوای سیاسی به سر می برند.

وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی هر طرحی را علیه ملت ایران آغاز می کنند با هوشیاری نظام اسلامی با شکست مواجه می شود، تصریح کرد: سیاست های شکست خورده آمریکا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیگر در عرصه جهانی کارایی نخواهد داشت و موجب رسوایی بیشتر آمریکا در جهان خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب انزوای نظام سلطه شده است، افزود: نگاه عزتمندانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنیا ملت ایران را به عنوان مردمی صلح طلب در عرصه جهانی معرفی کرده است.

حجت الاسلام اکبری ایران اسلامی را کشوری با اقتدار در عرصه جهانی معرفی کرد و با بیان این که ایران الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا است، خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که هر گونه تلاشی برای تضعیف نظام اسلامی در عرصه جهانی شکست خواهد خورد.

وی با بیان این که دشمنان فکر می کردند با تحریم های گسترده و فلج کننده می توانند مانع پیشرفت و توسعه کشور در عرصه های مختلف شوند، افزود: تحریم های غرب تنها بستری را برای دستیابی جوانان مستعد ایرانی به فناوری های مهم در عرصه های مختلف نظیر هسته ای فراهم کرد.

حجت الاسلام اکبری با بیان این که اقتدار و عظمت ایران اسلامی چشم طمع هر بیگانه ای به خاک های کشورمان را کور خواهد کرد، بیان داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده اند که برای دفاع از کیان نظام اسلامی در برابر همه دنیا خواهد ایستاد./1317/202/ب2

ارسال نظرات