۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۷۲۳۳۷

خطیبان جمعه عراق بر ضرورت حل مشکلات استان‎ها تاکید کردند

خطیبان جمعه عراق خواستار حل مشکلات و بحران‎های مختلف در استان‎های این کشور شدند.
خطیبان جمعه عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر الربیعی امام جمعه بغداد در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد الرحمن برگزار شد، نابودی داعش در عراق را نزدیک توصیف کرد و اظهار داشت: سالروز تاسیس ارتش عراق با دستیابی به پیروزی‎های ارزشمندی بر داعش همراه شده است.

وی افزود: ارتش عراق جزء گروه‎های پاک و صالحی است که کشور را با شجاعت و رشادت‎ به جایگاه اصلی خود در جهان بازگردانده‎ است.

امام جمعه بغداد تصریح کرد: ارتش با مقاومت و مبارزه با تروریسم امیدواری به آینده را دل مردم زنده کرده‎ است و امام زمان (عج) با ظهورش اصلاح نهایی در جهان را انجام می‎دهد.

امام جمعه بصره خواستار حل مشکلات استان‎ها شد

حجت الاسلام شیخ محمد فلک نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه بصره بر ضرورت اصلاح نظام اداری عراق تاکید کرد.

وی ادامه داد: حکومت محلی باید پست قائم مقام رییس را ایجاد و اختیاراتی برای انجام امور دولتی در اختیارش قرار دهد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی اظهار داشت: هر سیاستمدار و مدیری که به پست قائم مقامی دست پیدا می‎کند باید ضمن مبارزه با فساد، با تدبیر مسائل و مشکلات در استان را حل و فصل کند.

امام جمعه ناصریه بر ضروت پایان طرح‎های نیمه کاره تاکید کرد

حجت الاسلام شیخ محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه در خطبه‎های نماز جمعه مسجد شیخ عباس الکبیر بر ضرورت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: حکومت محلی باید به طور کامل و صحیح مشکلات مختلف استان حل و فصل کند تا مردم شاهد پیشرفت شهر و مناطق خود باشند.

امام جمعه ناصریه افزود: متاسفانه طرح‎های عمرانی بسیاری در استان وجود دارد که به دلایل مختلف نظیر مشکلات مالی نیمه کاره رها شده است.

وی تصریح کرد: مشکلات مختلفی در استان‎ها است که مسؤولان به آن توجه نمی‎کنند و یا با برنامه ریزی‎های ناقص حل و فصل آن را به تعویق می‎اندازند./994/ب921/د

ارسال نظرات