۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۴۲۵۵

برگزاری تظاهرات ضد کنفرانس سازش در پاریس

صدها نفر دیروز یکشنبه در اعتراض به برگزاری کنفرانس بین‌المللی احیای مذاکرات سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی در پاریس تظاهرات کردند.
پاریس

به گزارش خبرگزاری رسا، بنابر اعلام پلیس فرانسه، حدود یکهزار نفر روز یکشنبه بنابه فراخوان شورای نمایندگان مؤسسات یهودی این کشور موسوم به «کریف»، در اعتراض به برگزاری کنفرانس بین‌المللی احیای مذاکرات سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی در پایتخت فرانسه در غیاب رفین درگیر، اقدام به برگزاری تظاهرات در پاریس کردند.

«فرانسیس خلیفه» رییس شورای نمایندگان مؤسسات یهودی فرانسه طی اظهاراتی اعلام کرد: «ما آمده‌ایم که بگوییم هیچکس نمی‌تواند به اسرائیل وضعیتی جز آنچه خود به صورت عامدانه و دموکراتیک‌ انتخاب کرده، تحمیل کند و صلح میان اسرائیل و فلسطین جز از طریق گفت‌وگوی مستقیم میان این دو حاصل نخواهد شد. این همان چیزیست که پیشتر در مورد مصر و اردن نیز شاهد آن بودیم.»

به نوشته فارس، کنفرانس بین‌المللی احیای مذاکرات سازش میان فلسطین و رژیم صهیونیستی دیروز در جمع میهمانانی از 70 کشور جهان و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و در شرایطی که طرفین مناقشه غایبان بزرگ این نشست بودند، در پاریس برگزار شد./982/ب102/د

ارسال نظرات