۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۷۵۵۹۶
حجت الاسلام شاه آبادی خبر داد؛

برگزاری کارگاه تخصصی «غدیر پژوهی» در قم

مسؤول برگزاری کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در قم گفت: کارگاه های تخصصی غدیر پژوهی در سراسر کشور در حال برگزاری است و در شهر مقدس قم نیز برگزار می شود؛ طلاب و علاقه مندان می توانند در این دوره شرکت کنند.
کارگاه غدیر پژوهی

حجت الاسلام وحید شاه آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در قم خبر داد و گفت: مؤسسه غدیر شناسی در حالی برگزاری کارگاه های تخصصی غدیر پژوهی در سراسر کشور است.

مسؤول برگزاری کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در قم اظهار داشت: کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در شهر مقدس قم و در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار خواهد شد و زمان برگزاری آن به تکمیل ظرفیت بستگی دارد.

وی ابراز داشت: این کارگاه تخصصی با محوریت اثبات آموزه های مکتب ولایت براساس منابع معتبر شیعه و اهل سنت است.

حجت الاسلام شاه آبادی خاطرنشان کرد: محل نام نویسی کارگاه تخصصی غدیر پژوهی در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، حد فاصل میدان معلم و میدان بسیج و همچنین خیابان شهیدان فاطمی(دورشهر)، کوچه 21، پلاک 22 تعیین شده است.

وی افزود: علاقه مندان و طلاب معزز برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت های  11 تا 13 و 15 تا 17 با تلفن های 37745477 ـ 025 و 09022022126 تماس گرفته و یا به مکان های نام نویسی مراجعه حضوری داشته باشند.

مسؤول برگزاری کارگاه تخصصی غدیر پژوهی به اهداف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: تقویت بنیه اعتقادی فعالان عرصه فرهنگی و آموزشی در حوزه امامت و ولایت، پاسخگویی مستدل به شبهات وهابیت و مخالفان مکتب اهل بیت(ع) با استفاده از منابع شیعه و سنی، به چالش کشاندن مخالفان و توانمند سازی محبان اهل بیت(ع) در پاسخگویی به مکاتب انحرافی از اهداف این دوره است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه های تخصصی در سراسر کشور، ترویج مکتب حیاتبخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و گسترش فرهنگ نورانی غدیر، تربیت اساتید و مربیان غدیرپژوه و تقویت وحدت بین شیعه و سنی از طریق رد منطقی فرق انحرافی و نفوذی در میان تشیع و تسنن است./840/302/ب3

ارسال نظرات