۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۷۵۸۸۹
آیت الله طه محمدی:

اظهار نظر در سیاست نیازمند تقوای سیاسی است

امام جمعه همدان تقوای سیاسی را امری مهم دانست و گفت: هر کسی نباید وارد عالم سیاست شود، چرا که سیاست بسیار پیچیده است، الان در کشور سیاست حراج شده است و همه به خود حق می دهند در سیاست اظهار نظر کنند و کسی باید ورود کند که صاحب تحلیل باشد.
طه محمدی
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله طه محمدی ابراز داشت: امروز در هیچ کجای دنیا امنیت ایران وجود ندارد و ایران جزیره امن و ثبات است و مردم باید با این حقایق آشنا شوند و اگر این اتفاق نیافتد مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اهیت توجه به دهه فجر، اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر تضمین بقای نظام و نقش سازندگی بین المللی را دارد و هر کس کاری نکند به خود و شهدا خیانت کرده است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای موفقیت های چشمگیر انقلاب است که دنیا را خیره کرده است و این در حالی است که کشورهای غربی در حال افول هستند.

وی با بیان این که هجمه های غرب فقط به دلیل هسته ای نیست، گفت: غرب از رشد روزافزون نظام اسلامی واهمه دارد و مشکل تنها بر روی مسأله هسته ای و موشک دور برد نیست.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: باید ضعف ها در کنار محسنات گفته شود و حق یک دانشجو است که منتقد باشد چرا که برخی اوقات چیزی به ذهن یک دانشجو است که در ذهن یک مسؤول نیست و تا انتقاد نباشد سازندگی معنا نیست.

وی در ادامه ابراز داشت: آزاداندیشی در جامعه بسیار مهم است و باید مردم و مسؤولان یکدیگر را تحمل کنند باید دوستانه عیب یکدیگر را گفته و منصفانه قضاوت کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: معنای آزاداندیشی نباید مورد تحریف قرار گیرد و باید در برابر سؤلات با طمأنینه برخورد کرد و بدبختی جامعه زیر سر خواص آن جامعه است و از خواص انتظار ویژه داریم.

وی گفت: همه کس نباید وارد عالم سیاست شود، چرا که بسیار پیچیده است الان در کشور سیاست حراج شده است و همه به خود حق می دهند در سیاست اظهار نظر کنند و کسی باید ورود کند که صاحب تحلیل باشد.

امام جمعه همدان گفت: تقوای سیاسی امری بسیار مهم است و داشتن سیاست کافی نیست و به جامعه ضرر می رساند و حزب گرایی مشکلاتی ایجاد کرده است و این احزاب به صورت سنگربندی دیگری را تخریب می کنند./979/202/ب2

ارسال نظرات