۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۷۳۵۴
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر همدان:

مراسم بزرگداشت علما، شهدا و چهره‌های انقلابی همدان برگزار می‌شود

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر همدان از برگزاری مراسم مراسم بزرگداشت علما، شهدا و چهره‌های انقلابی همدان از سوی همدانی‌های مقیم تهران خبر داد.
آیت الله فاضلیان، امام جمعه ملایر

جواد بیات، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدرضا فاضلیان، امام جمعه سابق ملایر و معلم و اسوه تقوا به همراه مراسم بزرگداشت علما، شهدا و چهره‌های  انقلابی استان همدان از سوی همدانی‌های مقیم پایتخت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مراسم نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا فاضلیان، بزرگداشت حضرات آیات آخوند ملاعلی معصومی همدانی، نجفی صاحب تفسیر انوارالدرخشان، تالهی، محقق، موسوی همدانی و عندلیب‌زاده برگزار می‌شود.

بیات با اشاره به اینکه استان همدان 11 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های اسلام کرده است، افزود: در این مراسم از شهدای مدافع حرم استان همدان همچون سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی» نیز تجلیل می‌کند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر همدان تجلیل از یاوران قرآن و انقلاب، شهید علی اکبرمختاران، شهید محمود نیکومنظر، خواهر دباغ، شهیدان دیباج، مرحوم استاد محمد مسکین و مرحوم دادفرما نیز در این برنامه انجام می‌گیرد.

بیات با بیان اینکه این مراسم به همت هیأت امنای مسجد الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این مراسم 15 بهمن ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین سید رضا فاضلیان و علی‌آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

به گزارش رسا، مراسم بزرگداشت علما، شهدا و چهره‌های  انقلابی همدان با حضور همدانی‌های مقیم تهران، طلاب و روحانیون همدانی مقیم قم و غیره 15 بهمن ماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا  در مسجد الزهرا(س) واقع در تهران، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان شهید عراقی برپا می‌شود./979/303/ب2

 

ارسال نظرات