۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۷۸۳۷۹
معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

ارسال بیش از 400 اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان برای نخستین سال، گفت: تاکنون بیش از 400 مقاله پژوهشی از سوی طلاب استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
جشنواره علامه حلی

حجت‌الاسلام کامران پنام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری نخستین دوره استانی جشنواره علامه حلی در حوزه های علمیه لرستان، بیان داشت: امسال این جشنواره در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی افزود: هدفمندسازی مقالات ارسالی طلاب به این جشنواره و ارتقای محتوای مقالات تاکنون ۲۴ کارگاه پژوهشی بین طلاب خواهر و برادر در لرستان برگزار شده است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها ارتقای سطح کمی و کیفی آثار پژوهشی طلاب است.

وی در ادامه یادآور شد: تاکنون بیش از 400 اثر پژوهشی از سوی طلاب خواهر و برادر لرستان به دبیرخانه جشنواره مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ارسال شده است.

حجت الاسلام پنام به رشد مقالات ارسالی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی اشاره و عنوان کرد: این امر نشان از اهمیت و علاقه طلاب به انجام آثار پژوهشی دارد.

پژوهش محوری مهم ترین هدف حوزه

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان پژوهش محوری را از اهداف مهم حوزه در تعلیم و تربیت طلاب عنوان کرد و گفت: پژوهش لازمه موفقیت طلبه در امر تحصیل و تبلیغ است.

وی ایجاد رقابت علمی سالم بین طلاب، ایجاد انگیزه فعالیتهای پژوهشی، ارتقای سطح علمی و کیفی سازی فعالیت علمی و تبلیغی طلبه را از اهداف برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی عنوان کرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات