۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۴۱۰

شهيد مدافع حرم در قرچک تشييع مي شود

شهيد مدافع حرم تیپ فاطمیون به آغوش گرم خانواده خود در قرچک می پیوندد كه با احتساب وی، شمار شهدای مدافع حرم شهرستان قرچک تا امروز به 16 نفر می رسد.
شهید مدافع حرم قرچک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهيد مدافع حرم ديگری از تیپ فاطمیون به جمع شهدای مدافع حرم دیار 15 خرداد پیوست.

شهید احمد شجاعی فرزند ضامنعلی كه برای دومین بار براي نبرد با تكفيري ها خود را به سوريه رسانده بود، بعد از تلاش و مبارزه سرانجام به خيل شهداي مدافع حرم پيوست.

وی که از اتباع افغانستان بود در هنگام شهادت 22 ساله، مجرد، محروم از نعمت مادر و دارای یک خواهر و یک برادر، در کنار پدر بزرگوارش و از راه کارگری در محله قشلاق جیتو از محلات فقيرنشين شهرستان قرچک امرار معاش می کرده است.

شهيد احمد شجاعی در دی ماه امسال به سوریه اعزام و در عملیات پاکسازی استان حمص از داعشی ها سرانجام در 9 بهمن ماه امسال در تیفور به فیض شهادت نائل شد.

شایان ذکر است این شهید به طور خودجوش و با تلاش فراوان برای دفاع از حرم آل الله به جمع تیپ فاطمیون پیوست و سرانجام به آرزوی خود شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه قرچک نيز با تسليت و تهنیت شهادت احمد شجاعی به خانواده اين شهيد گرانقدر و امت ولایتمدار خطه 15 خرداد، از اقشار و آحاد مختلف مردم و نيروهای مسلح برای شركت در مراسم يادبود اين شهيد فداكار دعوت به عمل آورده است.

شایان ذکر است مراسم تشییع این شهید روز یکشنبه 17 بهمن ماه بعد از نماز عصر از مسجد جامع قرچک به سمت خیرآباد ورامین تشییع و در جوار گلزار شهدای امام زاده طاهر آرام می گیرد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت آن شهید بالامرتبه روز دوشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 14 تا 16 در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای قشلاق جیتو قرچک برپا می شود.

يادآور می‌شود مراسم وداع با این شهید روز شنبه 16 بهمن ماه بعد از نماز عشاء و با حضور امت خداجوی، ولایتمدار و بسیجیان سلحشور قرچک در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای قشلاق جیتو برگزار می شود.

این گزارش حاکی است، شمار شهدای مدافع حرم قرچک تا به امروز به 16 نفر رسيده است./203/804/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
همیشه در قلب منی داش احمد
0
0